عفو گسترده متهمان شیرینی ۴۴ سالگی انقلاب را دوچندان کرد

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: اتفاق مبارک عفو گسترده تعداد زیادی از متهمان و محکومان توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) شیرینی ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را دو چندان کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمت‌علی مظفری امروز _سه‌شنبه هجدهم بهمن_ در نطق پیش از دستور جلسه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، با تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدا و حضرت امام (ره) را گرامی داشت و اظهار کرد: اتفاق مبارک عفو گسترده عده زیادی از متهمان و محکومان توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی شیرینی ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را دو چندان کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از متهمان اغتشاشات اخیر فریب دشمن را خورده بودند، افزود: تدبیر عالمانه ریاست قوه قضائیه در پیشنهاد این طرح و موافقت حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان از نگاه پدرانه نظام به برخی از فریب خوردگان دارد.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: آثار و برکات این تصمیم حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در اوج اقتدار نظام انقلاب اسلامی و در آستانه ۴۴ سالگی آن در حال رقم خوردن است، بسیار زیاد خواهد بود و بیانگر آن است که حیات انقلاب اسلامی در مهربانی و مدارا کردن بوده و این عفو گسترده و رأفت اسلامی نشان از وفاق ملی دارد.

وی گفت: به کوری چشم بدخواهان این نظام، انقلاب اسلامی ایران همچون خورشید تابان تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) تلالو خواهد داشت و قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری از این اقدام شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نهایت تقدیر و تشکر را دارند.

کد خبر 639602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.