آلگری: باید از سقوط جلوگیری کنیم!

پس از کسر امتیاز از یوونتوس در سری‌آ، ماسیمیلیانو آلگری اعتراف کرد که اولویت اصلی تیمش، اجتناب از سقوط به سری B است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیانکونری در آخرین بازی خود در لیگ با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم تازه صعود کرده مونزا در خانه شکست خورده است. در واقع، آنها از سه بازی اخیر خود دو شکست متحمل شده و با تنها ۲۳ امتیاز از ۲۰ بازی در رده سیزدهم جدول سری‌آ قرار دارند.

یوونتوس قبل از اینکه با کسر ۱۵ امتیاز به دلیل حسابداری نادرست، مواجه شود، به دنبال صعود به جمع ۴ تیم‌برتر لیگ بود، ولی حالا، ۱۰ امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. آلگری با توجه به شرایط فعلی، تاکید کرد که هدف اول آنها، رسیدن به امتیاز ۴۰ است تا به دسته دوم سقوط نکنند.

او به خبرنگاران گفت: "واقعیت این است که ما ۲۳ امتیاز داریم، و باید به امتیاز ۴۰ برسیم که از سقوط جلوگیری کنیم، این اتفاق باعث خنده من می‌شود، اما شرایط فعلاً همین است. هدف اول این است که جلوی سقوط را بگیریم."

حالا باید به خودمان مسلط باشیم. تیم باید به جلو حرکت کند و به آرامی شرایط را بهتر کنیم. فردا باید پیروز شویم زیرا در سه بازی اخیر لیگ فقط یک امتیاز کسب کرده‌ایم."

آلگری در ادامه تایید کرد که پل پوگبا هنوز آماده بازگشت از مصدومیت نیست و همچنین در خصوص لئوناردو بونوچی و لئاندرو پاردس صحب‌هایی انجام داد. او افزود: "به غیر از بونوچی که سه روز است آنفولانزا داشته است، پوگبا از ناحیه پا احساس ناراحتی دارد و فعلاً در ترکیب نخواهد بود. بقیه بازیکنان همگی بدون مشکل، کنار تیم حضور خواهند داشت."

بانوی پیر، امشب در سری‌آ، خارج از خانه مقابل سالرنیتانا قرار خواهد گرفت، و به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی است.

کد خبر 639601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.