نصب ۱۰۰ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از نصب ۱۰۰ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه خبر داد و گفت: نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس باعث رضایت و آرامش بیشتر مسافران در استفاده بهتر از خدمات اتوبوسرانی شهری شده است.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: در طرح نصب سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس، سرپناه برای مسافران اتوبوس با الگوگیری از معماری سنتی اصفهان با طراحی زیبا و صندلی‌های استاندارد و راحت در ایستگاه‌های اتوبوس ساخته و نصب شده است.

وی با بیان اینکه در طرح جدید، تاکنون برای ۷۰ ایستگاه اتوبوس سرپناه نصب شده است، افزود: برای ساخت و نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس حدود ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان فراهم کردن آسایش مسافران و زیباسازی شهری را از اهداف این طرح دانست و گفت: نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان سبب رضایت و آرامش بیشتر مسافران در استفاده بهتر از خدمات اتوبوسرانی شهری شده است.

بحیرایی با بیان اینکه تا پایان امسال سرپناه جدید در ۳۰ ایستگاه دیگر نیز نصب خواهد شد، خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از ایستگاه‌های اتوبوس امسال به سرپناه جدید تجهیز خواهد شد.

کد خبر 639545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.