نورپردازی بلوار عشایر شهرکرد همزمان با دهه فجر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: افزایش روشنایی معابر و زیباسازی بصری خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان در این ایام ضروری بوده و به‌منظور زیباسازی بلوار عشایر تعداد ۱۰ عدد سان‌لایت نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه_ در جلسه‌ای با شهردار شهرکرد، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر و در آستانه فرارسیدن بیست‌ودوم بهمن، بنری با مضامین ۲۲ بهمن، توسط این سازمان در سطح شهر نصب شده است.

وی افزود: فضاسازی محیط سازمان، پخش سرود ملی از پارک‌های شهرکرد در روز دوازدهم بهمن و کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های فضای سبز از اقدامات سازمان در این ایام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با تاکید بر اینکه دهه فجر یادآور روزهای استقامت و شهادت و جشن پیروزی مردم سرزمین است، خاطرنشان کرد: همزمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر، شهرداری نسبت به فضاسازی و تزئین میدان‌ها با نصب بنرهای تبریک، پرچم‌ها و ریسه‌های رنگی اقدام کرده است.

هاشمی ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر مناسبتی ملی و مذهبی است که نقطه تاریخی سرنوشت‌سازی برای مردم ایران محسوب می‌شود.

وی از اجرای نورپردازی بلوار عشایر توسط این سازمان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: افزایش روشنایی معابر و زیباسازی بصری خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان در این ایام ضروری بوده و در این راستا به منظور زیباسازی بلوار عشایر تعداد ۱۰ عدد سان‌لایت نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد تاکید کرد: ایجاد جلوه‌های ویژه با استفاده از نور، چشم‌انداز در شب و زنده نگه‌داشتن فضاهای شهری از موضوعات مهمی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی گفت: با دستور شهردار شهرکرد، عملیات حذف زواید فیزیکی شامل پایه‌های چراغ برق فرسوده و پایه‌ها و فونداسیون‌های اضافی و نصب شده طی سال‌های گذشته از میدان‌های سطح شهر از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این عملیات با هماهنگی کارشناسان مناطق و نواحی در میدان‌های قمر بنی‌هاشم (ع)، فردوسی، معلم، قدس، انقلاب و امام حسین (ع) انجام شد و تا حذف کامل این‌گونه زوائد ادامه دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: تابلوی اعلانات قدیمی با ظاهر نامناسب که در مسیر عبور و مرور پیاده‌روهای شهری نصب شده بود و هرگونه مبلمان شهری مستعمل و فرسوده با هدف رنگ‌آمیزی، اصلاح و جانمایی مناسب، حذف خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی چهار پروژه کلنگ‌زنی و یک طرح به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: پارک چهارراه ایرانسل منظریه، احیای جنگل جانبازان شمالی، انتقال پساب فاضلاب، احیا و کاشت فضای سبز تپه جهاد میرآباد غربی از پروژه‌های کلنگ‌زنی سازمان در این ایام است.

وی اضافه کرد: پروژه ایزولاسیون منبع آب پارک تهلیجان جنوبی (کف منبع به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و ۳۵۰۰ متر مکعب ظرفیت ذخیره‌سازی) نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 639526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.