رزرو مهمانپذیر و مسافرخانه در تهران با اسنپ روم

تهران یکی از شهرهای شلوغ و پر رفت­‌وآمد ایران محسوب می‌شود و روزانه افراد زیادی با اهداف گوناگون این شهر منحصربه‌­فرد را برای سفر یک یا چند روزه خود انتخاب می‌کنند.

برخی از دلایل سفر به شهر تهران عبارت است از تحصیل، بازدید از جاهای دیدنی و تاریخی، درمان، کار، مهاجرت، ثبت خاطرات، سفر، تفریح و... . اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که هر مسافر و گردشگری قبل از ورود به تهران باید آن را در نظر داشته باشد، رزرو مسافرخانه تهران است؛ چرا که این اقامتگاه‌ها می‌توانند برای شما بسیاری اقتصادی و مطلوب باشند و تجربه اقامتی متفاوت را برای شما رقم بزنند.

یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین سایت‌ها برای اجاره انواع اقامتگاه‌ها از قبیل مهمانپذیر تهران، سایت اسنپ روم است که می‌توانید با خیالی آسوده بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مهمانسرا تهران را از آن رزرو کنید. در ادامه برخی از مهمانپذیرهای اسنپ روم را برای رزرو به شما معرفی کرده و درباره مزایای این سایت بیشتر برای شما صحبت خواهیم کرد.

مهمانپذیر بحرخزر

این مهمانپذیر بین چهارراه سرچشمه و میدان امام خمینی (توپخانه)، خیابان امیرکبیر غربی و کنار مجتمع تجاری سپهر و در کوچه اوحدی پلاک 12 قرار داشته و با دو طبقه و 30 اتاق، بیش از 30 سال است که با اجاره مهمانپذیر تهران در حال فعالیت است. برای رزرو مهمانسرا تهران یا مسافرخانه تهران می‌توانید از طریق اسنپ روم اقدام کنید و با کمترین هزینه اقامتگاهی برای خود و اطرافیانتان تهیه نمایید.

اقامت در این مهمانپذیر تهران نیازمند رعایت قوانین زیر است:

1-کنسلی رزرو در زمان مناسب رایگان بوده و امکان‌پذیر است.

2-برای لغو رزرو باید با شماره 02171195 داخلی دو تماس گرفته و وضعیت مورد نظر خود را شرح دهید.

3-در صورتی که اتاق موجود نباشد یا به شخص دیگری اجاره داده شده باشد، امکان تمدید آن وجود ندارد.

4-افراد مجردی که شناسنامه آن‌ها صادره از تهران است، با نامه از اماکن می‌توانند اقدام به رزرو مهمانسرا تهران کنند.

برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسافرخانه تهران می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

مهمانپذیر سرو

این مهمانپذیر در خیابان جمهوری تهران قرار گرفته و دسترسی خوبی نسبت به مراکز مهم شهر و وسایل نقلیه عمومی دارد؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به رزرو مهمانپذیر ارزان و باکیفیت داشتید، می‌توانید مهمانپذیر سرو را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

ازجمله اتاق‌ها و امکانات آن می‌توان به اتاق دو تخته دابل و بدون سرویس، اتاق سه تخته دابل سینگل، اینترنت وایفای، نزدیکی به بورس پارچه و تریکو، نزدیکی به ایستگاه مترو سعدی و.... اشاره کرد.

اقامت در این مهمانپذیر نیازمند رعایت قوانین زیر است:

1-ساعت ورود 14 و ساعت خروج 12 است.

2-اگر دیرتر از ساعت مشخصشده اتاق مسافرخانه تهران را تخلیه کنید، باید مبلغی را به عنوان جریمه بدهید.

3-در صورتی که به هرگونه مشکلی برخوردید، می‌توانید با تیم پشتیبانی (02171195) تماس بگیرید.

4-امکان پذیرش و رفتوآمد در این مهمانپذیر تا ساعت 23 فراهم است.

5-تمدید اقامت تنها با تایید کارشناس اسنپ روم و دریافت فرم پذیرش عملی می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره این مهمانپذیر، می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کرده یا با کارکنان آن‌ها تماس بگیرید.

رزرو مهمانپذیر و مسافرخانه در تهران با اسنپ روم

جمع بندی

اسنپ روم جزو گروه بزرگ اسنپ است و سابقه‌ای طولانی مدت و درخشان در زمینه اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی دارد. از مزایای اسنپ روم می‌توان به خدمت‌رسانی عالی به مشتریان، امکان رزرو با کمترین بودجه، رعایت نظافت و بهداشت به صورت روزانه، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، نزدیکی اقامتگاه‌های آن به مراکز مهم شهر و وسایل نقلیه عمومی، رفتار و برخورد عالی پرسنل، پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته و.... اشاره کرد.

اگر قصد رزرو مسافرخانه تهران یا مهمانپذیر مطلوب از نظر کیفیت و قیمت هستید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ، اپ و یا سایت اسنپ روم اقدام کرده یا با کارکنان اسنپ روم در تماس باشید.

کد خبر 639494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.