افزایش نشاط شهری با پخش موسیقی در خیابان‌های شهر بلژیکی

شهرداری ایپر بلژیک برای افزایش نشاط شهروندان در مرکز شهر، سیستم صوتی عمومی را در مرکز شهر فعال می‌کند که موسیقی‌های دلنواز را پخش خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات شهر ایپر بلژیک اعلام کردند که سیستم صوتی عمومی را برای خیابان‌های خرید مرکزی شهر دوباره نصب خواهند کرد. این سیستم صوتی، موسیقی را در فضای باز عمومی پخش می‌کند و به ایجاد یک فضای پرنشاط منحصربه‌فرد کمک می‌کند.

پیش از این، سیستم صوتی مشکلات زیادی را برای ساکنان ایجاد کرده بود به طوری که ادارات مجبور بودند در طول تابستان با پنجره‌های بسته کار کنند، زیرا موسیقی بسیار بلند بود و باعث حواس‌پرتی می‌شد.

افزایش نشاط شهری با پخش موسیقی در خیابان‌های شهر بلژیکی

با این وجود، انجمن محلی صاحبان مشاغل در خیابان‌های مرکزی شهر از بازگرداندن این سیستم حمایت کرده‌اند. مقامات شهر اعلام کرده‌اند که صدای پخش‌شده، این‌بار با توجه به آسایش ساکنان محلی اجرا می‌شود.

به گفته مقامات شهری، دو سال پیش سیستم صوتی به دلیل ایجاد مزاحمت بیش از حد برای ساکنان محلی خاموش شد. بسیاری فکر می‌کردند که صداهای موسیقی خیلی بلند است و تا آنجا پیش رفتند که بلندگوها را با چیدن سیم‌ها یا مسدود کردن خروجی صدا خراب کردند.

در عین حال، طبق یک نظرسنجی، سیستم صوتی مورد علاقه اکثریت شهروندان قرار گرفت و به همین دلیل شهر اکنون با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار یورویی قصد دارد این سیستم اصلاح‌شده را به مرکز شهر بازگرداند.

یکی از اقدامات اصلاحی، تغییر چیدمان بلندگوها دورتر از پنجره‌ها و به سمت پایین خواهد بود. علاوه بر این، بلندگوها از طریق یک سیستم مرکزی و نه به صورت جداگانه در خیابان‌ها کنترل می‌شوند.

رویکرد پخش پراکنده در گذشته، منجر به کیفیت نادرست صدا و انتخاب‌های متفاوت موسیقی در سراسر منطقه خرید ایپر شده بود اما با تصمیمات جدید، این ناحیه از شهر شور جدیدی را با موسیقی‌های دلنواز تجربه خواهد کرد و نشاط شهری را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

افزایش نشاط شهری با پخش موسیقی در خیابان‌های شهر بلژیکی

کد خبر 639478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.