سعید صادقی آماده بازگشت به میادین

هافبک‌تهاجمی پرسپولیس که چهار هفته اخیر را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، از این هفته با صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای قرمزها بازی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران فردا _چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد که این بازی برای پرسپولیسی‌ها اهمیت فراوانی دارد تا با کسب سه امتیاز کامل آن، صدر جدول را حداقل به‌همراه سپاهان در اختیار خود نگه دارند.

پرسپولیس در شرایطی به آبادان می‌رود که ممکن است پس از هفته‌ها سعید صادقی را در اختیار داشته باشد؛ وینگر و هافبک‌تهاجمی سرخ‌پوشان به‌دلیل مصدومیت بیش از یک‌ماه بود که در خانه‌نشین شده بود و جایی در لیست یحیی گل‌محمدی نداشت. نبود سعید صادقی در بازی‌های اخیر پرسپولیس کاملاً حس می‌شد و بازگشت وی به ترکیب قرمزها خبری خوش برای هواداران است.

البته با وجود اینکه سعید صادقی در تمرینات این هفته پرسپولیس حضور داشته است، نمی‌توان شانس صددرصدی برای حضورش در بازی مقابل صنعت نفت قائل شد، اما او با تیم به آبادان می‌رود و بازی‌کردنش به‌صورت کامل یا حضورش درون زمین به‌عنوان یار تعویضی به میزان آمادگی وی و تشخیص کادر فنی قرمزهای پایتخت بستگی دارد.

کد خبر 639459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.