فروش بیش از ۴ میلیون مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG شهرداری خمین

مدیر واحدCNG شهرداری خمین گفت: طی ۹ ماهه امسال بیش از چهار میلیون مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG شهرداری فروخته شده است‌.

سعید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ واحد CNG شهرداری توانسته است بیش از ۴ میلیون مترمکعب گاز به فروش برساند.

وی افزود: کارکنان CNG گواهینامه اپراتوری از شرکت آسیا پتروگاز سرویس که مورد تأیید شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی است دارند و همه ساله آموزش‌هایی در این خصوص و زمینه HSE به اپراتورها داده می‌شود.

مدیریت واحدCNG شهرداری خمین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مراقبت و نگهداری از سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی مستلزم توجه بیشتر است بیش از ۹۰ درصد امور تعمیراتی توسط نیروهای تکنسینCNG صورت می‌گیرد، که این امر توانسته سوددهی قابل توجه و در نهایت رضایت شهروندان در ارائه خدمات بهتر در شهرستان را به دنبال داشته باشد.

صفری تصریح کرد: با توجه به تحریم بودن کشور در مسائل واردات قطعات مکانیکی خارجی توانستیم در زمان روبرو شدن با مشکلات مکانیکی و الکتریکی راه حل مناسبی جهت رفع مشکل با همکاران و شرکت‌های دارای صلاحیت از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: بازرسان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی ماهیانه بازدیدهایی را از مراکز توزیع سوخت بنزین و CNG در سطح شهرستان دارند که مسائل و روند اجرای قطعات مکانیکی و الکتریکی و حفاظتی دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و واحد CNG شهرداری خمین در سال ۱۴۰۰ توانست بین جایگاه‌های عرضه سوخت رتبه عالی ارائه خدمات را در استان مرکزی کسب کند.

مدیر واحدCNG شهرداری خمین ادامه داد: جایگاه‌های CNG همه ساله موظف به کسب اخذ استاندارد از شرکت‌های مورد تأیید سازمان ملی استاندارد ایران است که واحد CNG شهرداری خمین همه ساله توانسته این استاندارد را کسب کند.

صفری گفت: از مالکین خودروهای CNG درخواست می‌شود نسبت به تست هیدرو استاتیک مخازن سوخت CNG خودرو خود اقدام کنند.

وی افزود: در مواقع ورود به جایگاه‌های CNG جهت سوخت‌گیری خودرو، سرنشینان خودرو را پیاده و به محل ایمن که در جایگاه‌ها تعبیه شده هدایت کنند. در موقع سوخت‌گیری درب صندوق عقب خودرو را باز نگه دارند تا در صورت وجود نشتی گاز از مخزن خودرو یا اتصالات از انباشته شدن گاز جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 639422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.