تیم‌های لیگ‌ برتری خواهان‌ اخراج منچسترسیتی شدند!

روزنامه‌های ورزشی کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌دهند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه هجدهم بهمن ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* اکثر تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس خواستار اخراج منچسترسیتی در صورت اثبات تخلف آن‌ها در انجام نقل و انتقالات غیرقانونی هستند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد تابستان گذشته پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی برای جذب دکلان رایس، کاپیتان وستهم ارائه کرد که رد شد.

* ساوتند یونایتد در لیگ دو فوتبال انگلیس، به دلیل وضعیت مالی خطرناک خود، با احتمال انحلال روبه‌رو است.

تایمز:

* هری کین باید به تلاش خود برای بهبود رکورد گلزن‌ترین بازیکن تاتنهام در لیگ برتر ادامه دهد، زیرا این باشگاه تابستان امسال او را به هیچ تیمی نمی‌فروشد.

دیلی میل:

* اگر کارلوس کوربران پس از اخراج جسی مارش، سرمربی لیدز یونایتد شود، دارن مور، سرمربی شفیلد ونزدی، ممکن است راهی وست‌برومویچ شود.

* طبق گزارش‌ها، گروه ورزشی Fenway هنوز هیچ پیشنهادی برای فروش لیورپول دریافت نکرده است، این درحالی است که آنها، این باشگاه را از سه ماه پیش برای فروش گذاشته‌اند.

* طبق گزارش‌های منتشر شده در آلمان، دوران حرفه‌ای مانوئل نویر در بایرن‌مونیخ به احتمال زیاد به پایان رسیده است.

* آینده پیر امریک اوبامیانگ در چلسی پس از اینکه مربی گراهام پاتر او را در لیست تیم برای لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اتلتیک:

* آندونی ایراولا، سرمربی رایو وایکانو، یکی از نام‌هایی است که در رادار لیدز یونایتد است، زیرا این باشگاه لیگ‌برتری پس از اخراج جسی مارش به دنبال سرمربی جدید است‌.

* آلن سن ماکسیمین، وینگر نیوکاسل یونایتد فاش کرد که به دلیل کمبود زمان بازی، در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، مورد توجه تیم‌های مختلف قرار گرفته بود.

دیلی رکورد:

* بر اساس گزارش‌های از آسیا، یوسوکه ایدگوچی قرار است به‌زودی از سلتیک خارج شود و به ژاپن برگردد.

سان اسکاتلند:

* آنگه پستکوگلو به عنوان یکی از افراد مورد علاقه سران لیدز، برای جانشینی جسی مارش شناخته شده است.

تیم ترکیه‌ای "قونیاسپور" قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود در حال آماده کردن یک پیشنهاد شوکه‌کننده برای آلفردو مورلوس، مهاجم رنجرز است.

کد خبر 639416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.