ذوب‌آهن ۷۷ _ کاله مازندران ۷۵/ انتقام باخت دور برگشت گرفته شد

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در اولین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مقابل کاله به میدان رفت و به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن امروز _ دوشنبه هفدهم بهمن _ در نخستین دیدار خود در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال، از ساعت ۱۶:۰۰، در سالن ملت، میزبان کاله مازندران بود و با نتیجه ۷۷ بر ۷۵ به پیروزی رسید.

اسامی بازیکنان ذوب‌آهن: آرمان زنگنه، محمد حسن‌زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، علیرضا سرداریان، محمدحسین جعفری، مهدی عسگری‌فر، حمید ضیایی، امیرعلی قلی‌زاده و محمدرضا اکبری

سرمربی: فرزاد کوهیان

اسامی بازیکنان کاله: محمدهادی لکزایی‌فرد، بهنام پیام، میثم میرزایی، محمدمهدی لکزایی‌فرد، امیر صدیقی، مهدی مجیدی، امیرمحمد باقری، پاتریک رونالد رمبرت، نصرت یازرلو، متین آقاجان‌پور، جلال آقامیری و امیرحسن یازرلو

سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول: اولین امتیاز بازی توسط بازیکن کاله به‌دست آمد. شاگردان آرزومندی در حمله موفق‌تر از ذوبی‌ها عمل کردند. پس از گذشت سه دقیقه از بازی، گاندو نخستین امتیاز خود را توسط حسن‌زاده کسب کرد. ذوبی‌ها اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند، اما چیزی نگذشت که باز هم کاله اختلاف ایجاد کرد. پرتاب سه‌امتیازی بازیکن ذوب‌آهن بازی را در امتیاز ۱۱ به تساوی کشاند و کاظمی ذوب‌آهن را پیش انداخت. دو تیم به چهار خطای تیمی رسیدند و درنهایت کوارتر اول بازی با پرتاب سه‌امتیازی جعفری و با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

کوارتر دوم: گاندوها در حملاتی که داشتند امتیاز نگرفتند و این بازیکنان کاله هستند که بازی را به تساوی کشاندند. پرتاب سه‌امتیازی مشایخی وارد حلقه کاله شد. بازی از سرعت زیادی برخوردار بود. شاگردان کوهیان شش امتیاز جلو افتادند و آرزومندی زمان استراحت گرفت. ذوب‌آهن توسط مشایخی به امتیاز ۳۰ رسید، بازی در دقیقه پنج با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ به سود ذوب‌آهن است. گاندوها چهار خطا انجام دادند. بازیکنان کاله اختلاف را کم کردند و کوهیان زمان استراحت گرفت. مشکی‌پوشان کاله با جبران امتیازات جلو افتادند. جعفری با یک پرتاب سه‌امتیازی اجازه نداد اختلاف زیاد شود. کوارتر دوم با نتیجه ۳۹ بر ۳۶ به نفع کاله مازندران تمام شد.

کوارتر سوم: گاندوها بازی را در امتیاز ۴۱ به تساوی کشاندند. شاگردان کوهیان در حمله دقت کافی را ندارند. بازی در دقیقه پنج با نتیجه ۴۹ بر ۴۴ به سود کاله تمام شد. شاگردان کوهیان یارگیری را از زمین حریف آغاز کردند. کاله چهار خطا انجام داد. ذوبی‌ها اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند و کاله توسط بازیکن خارجی خود به امتیاز ۵۰ رسید و دو تیم با تمام توان خود بازی کردند. شاگردان آرزومندی هفت امتیاز اختلاف ایجاد کردند و درنهایت کوارتر سوم با نتیجه ۵۷ بر ۵۳ به سود کاله تمام شد.

کوارتر چهارم: این کوارتر با پرتاب سه‌امتیازی اصلانی آغاز شد. گاندوها روی پرتاب زنگنه جلو افتادند. کاله پابه‌پای ذوب‌آهن پیش می‌آید. بازی در دقیقه پنج با نتیجه ۶۳ بر ۶۲ به نفع ذوب‌آهن است. رمبرت سه پرتاب آزاد خود را وارد حلقه کرد و کاله مازندران دو امتیاز عقب افتاد و زمان استراحت گرفت. شاگردان آرزومندی بازی را به تساوی کشاندند و پرتاب سه‌امتیازی بازیکن کاله وارد حلقه ذوبی‌ها شد. درنهایت بازی با نتیجه ۷۷ بر ۷۵ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

کد خبر 639361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.