پاسخ جالب اسطوره منچستر یونایتد به درصد شانس قهرمانی شیاطین سرخ در لیگ برتر

منچستر یونایتد در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و گری نویل ارزیابی می‌کند که آیا آن‌ها در رقابت برای عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس موفق هستند یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیاطین سرخ در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ از فرم بد خارج شدند و اریک تن هاخ مدتی طول کشید تا برنامه‌های خود را اجرایی کند، اما تیمی که تنها یک شکست در ۱۵ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها متحمل شده است ثبات دارد. بازگشت روحیه به منچستر یونایتد باعث شد تا شیاطین سرخ در جایگاه کسب سهمیه قهرمانان اروپا قرار گیرند و هشت امتیاز با آرسنال در صدر جدول فاصله داشته باشند. این احتمال وجود دارد که با توجه به ۱۷ بازی باقی‌مانده در لیگ، آن‌ها حتی بتوانند به اولین جام خود از سال ۲۰۱۳ دست یابند.

نویل، مدافع سابق یونایتد که در دوران بازی خود هشت عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد، درباره اینکه آیا شیاطین سرخ می‌توانند رتبه اول را کسب کنند، به sky sport گفت: من فکر نمی‌کنم منچستر یونایتد به جام لیگ برتر برسد. فکر می‌کنم آن‌ها افت خواهند کرد، اما آن‌ها خوب کار می‌کنند و دوباره در حال رقابت هستند. آن‌ها خوشحال به نظر می‌رسند و این واقعا اتفاق بزرگی است. منچستر یونایتد به روحیه مضاعف نیاز دارد.

این مضحک نیست که بگوییم آن‌ها می‌توانند عنوان قهرمانی را کسب کنند. من هرگز فکر نمی‌کردم که آن‌ها تا این حد خوب باشند، اما برای صحبت از قهرمانی کمی زود است. اگر من در تیم منچسترسیتی بودم، نگران می‌شدم. هواداران سیتی اکنون با توجه به نحوه بازی تیم خود و نحوه برخورد پپ گواردیولا با شرایط، باید احساس نگرانی کنند. یونایتد یک گروه خوشحال به‌نظر می‌رسد و سیتی کمی مضطرب است. باید از این شرایط بد خارج شود. سیتی همچنان می‌تواند به راحتی قهرمان لیگ شود، اما منچستر یونایتد نیز در موقعیت خوبی قرار دارد.

آخرین قهرمانی یونایتد در لیگ برتر، در آخرین فصل سرمربیگری سر الکس فرگوسن رقم خورد، با اینکه پیرمرد اسکاتلندی و افسانه‌ای سیزدهمین موفقیت خود را جشن گرفت و برای همیشه با نیمکت مربیگری اولدترافورد خداحافظی کرد.

یونایتد در بازی این هفته خود با وجود اخراج کاسمیرو، کریستال پالاس را با نتیجه دو بر یک شکست داد و حالا یک جدال مهم با لیدز دارد که به میزبانی لیدزی‌ها در الندرود انجام می‌شود.

کد خبر 639359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.