قوانین فیفا مانع از خروج اوبامیانگ از چلسی شد

طبق گزارش‌ها، پیر امریک اوبامیانگ در ژانویه مورد توجه اتلتیکو مادرید و آث‌میلان قرار گرفت، اما قوانین فیفا مانع از خروج او از چلسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مهاجم گابنی در تابستان ۲۰۲۲ به چلسی پیوست، اما در غرب لندن به قدری اوضاعش آشفته است که از فهرست ۲۵نفره آبی‌ها برای لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شده است. در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تیم‌های دیگر این بازیکن ۳۳ساله را زیر نظر داشتند، اما او فقط مشتاق یافتن زمان برای بازی کردن بود.

رسانه انگلیسی استاندارد اسپورت ادعا می‌کند که اتلتیکو و میلان مشتاق بودند تا این مهاجم را جذب کنند، اما اوبامیانگ در گذشته برای بارسلونا و چلسی در فصل ۲۰۲۲-۲۳ به میدان رفته است و قوانین فیفا مانع از این می‌شود که یک بازیکن برای بیش از دو تیم در همان فصل به میدان برود.

بازگشت به نیوکمپ می‌توانست انجام شود، اوبامیانگ قبلاً ۱۳ گل در ۲۴ بازی برای بارسا به ثمر رسانده بود، اما کاتالان‌ها به‌دلیل نگرانی‌های فیرپلی مالی قادر به انجام این معامله نبودند.

چلسی در تیم ۳۳ بازیکن دارد و کار خود را پیش می‌برد. آن‌ها هفت بازیکن جذب کردند و تنها یک بازیکن از جمعشان جدا شد، در حالی که اوبامیانگ برای جدال چند روز پیش برابر فولام از لیست تیمش کنار گذاشته بود.

کد خبر 639355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.