توانایی فتح هر جامی را داریم، اما فعلا مدعی نیستیم!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید تیمش در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ مدعی قهرمانی لالیگا نیست، اما اذعان می‌کند که تیمش می‌تواند هر جامی را فتح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غول‌های کاتالونیایی با پیروزی سه بر صفر خود در خانه مقابل سویا، با توجه به شکست یک بر صفر رئال مادرید مقابل مایورکا، هفته فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند.

بارسا اکنون با هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و در عین حال به مرحله حذفی لیگ اروپا و نیمه‌نهایی کوپا دل ری راه یافته است. ژاوی امیدوار است که تیمش بتواند در چند جبهه مهم این فصل فوتبال اروپا به‌خوبی به کار خود ادامه دهد.

ژاوی در پاسخ به این پرسش که بارسلونا در این مرحله از فصل در چه موقعیتی قرار دارد به خبرنگاران گفت: من تیم خود را کاندیدای قهرمانی در لیگ می‌دانم، اما رئال همیشه مدافع عنوان قهرمانی است و ما در هیچ لحظه‌ای نمی‌توانیم از تلاشمان دست بکشیم. بارسلونا می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. این تیم ظرفیت کسب هر عنوانی را که برای آن رقابت می‌کنیم دارد، اما باید آن را نشان دهیم. کلمات هیچ معنایی ندارند. پیش از این، در لالیگا کامبک‌های دیوانه‌کننده‌ای وجود داشته است. ما باید به هر قیمتی از ترسیدن اجتناب کنیم. من هنوز فکر نمی‌کنم که ما در لالیگا مدعی اول قهرمانی باشیم. در حال حاضر، در ماه فوریه هستیم و مسابقات دشواری در پیش داریم و باید محتاط باشیم.

۵۸ دقیقه طول کشید تا بارسا درمقابل سویا به گل اول برسد. رافینیا وینگر برزیلی نقش مهمی در این بازی ایفا کرد و یکی از گل‌ها را به ثمر رساند و گل دیگر را گاوی وارد دروازه کرد تا این گل به‌خوبی نشان دهد که تصمیم باشگاه برای حفظ رافینیا در نیوکمپ درست بوده است‌.

ژاوی درباره ستاره سابق لیدز گفت: من قبلا از عملکرد رافینیا راضی بودم، حتی زمانی که او گل نمی‌زد و پاس گل نمی‌داد. او چیزهای زیادی به ما می‌دهد و یک بازیکن ضروری برای تیم است. رافینیا شروع به گل‌زنی و پاس گل می‌کند. او از خودش نمایش خوبی به جا می‌گذارد و در تمام فصل عملکرد خوبی داشته است.

بارسلونا یکشنبه هفته آینده در سفر به ویارئال رقابت‌های لالیگا را ادامه خواهد داد، در حالی که پس از آن در لیگ اروپا باید به مصاف منچستر یونایتد برود.

کد خبر 639353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.