دپوی محموله ۱۰ میلیاردی در انبار یک باربری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محموله‌ قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال که در انبار یک باربری دپو شده بود، کشف شد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا، در عملیاتی هوشمندانه از دپوی محموله‌ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق در انبار یک باربری در شهرستان اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضائی با حضور متصدی از انبار باربری بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقادیری ابزارآلات دستی شامل ۳۳۰۰ عدد گاز انبر، ۲۰۰ عدد فلاسک کوچک و ۱۴۸ جفت کفش اسپرت که همگی بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در نهایت کالاهای کشف شده توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و در این خصوص دو نفر نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 639342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.