کلاهبردار متواری دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که از طریق پخش تراکت‌های تبلیغاتی از ۳۰ شهروند بالغ بر پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته، متهم که دارای سوابق متعدد در زمینه جعل و کلاهبرداری است با پخش تراکت‌های تبلیغاتی در خصوص برگزاری تورهای گردشگری، سیاحتی و زیارتی، استخدام در مراکز خصوصی و دولتی، فروش امتیاز وام قرض‌الحسنه کم بهره و با وعده‌های واهی مبالغ هنگفتی را از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان تصریح کرد: مأموران در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع و هوشمندانه مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق کلانشهر اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم از ۳۰ نفر بالغ بر پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه پرونده این کلاهبرداری برای تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع داده شده از سایر شهروندانی که به این شیوه از آن‌ها کلاهبرداری شده است، می‌خواهیم تا برای پیگیری پرونده خود به این پلیس واقع در خیابان "قائمیه" مراجعه کنند.

سرهنگ طریفی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هرگونه خدمات در خصوص تورهای گردشگری را از دفاتر مجاز و معتبر دریافت کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

کد خبر 639336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.