تقابل حساس فولاد - سپاهان در فولادآرنا با حضور تماشاگران

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال با حضور تماشاگران در ورزشگاه فولادآرنا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان فردا _سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادآرنای خوزستان، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته را باهمدیگر برگزار خواهند کرد.

نکته مهم این دیدار حضور تماشاگران در ورزشگاه فولادآرنا است که قطعاً تاثیر فراوانی در نتیجه آن خواهد داشت؛ آن‌هم در شرایطی که فولاد در بازی خانگی قبلی خود میزبان هواداران نبود و حالا شور و اشتیاق زیادی برای تماشاگران وجود دارد تا بازی تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند؛ ضمن اینکه سپاهان هم حالا صدرنشین لیگ‌برتر است و در تلاش خواهد بود که با گرفتن امتیاز کامل بازی، صدرنشینی خود را در جدول حفظ کند.

البته تا روز گذشته خبری از حضور تماشاگران در ورزشگاه فولادآرنا نبود تا اینکه بالاخره و با موافقت و تائید شورای‌تامین خوزستان، مجوز حضور تماشاگران صادر شد تا شاهد یک‌بازی جذاب میان فولاد خوزستان و سپاهان در اهواز باشیم و قطعاً شرایط به گونه‌ای خواهد بود که می‌توان انرژی مضاعفی از روی سکوها دریافت کرد.

کد خبر 639310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.