دلیل ترافیک صبح امروز در ورودی شهر اصفهان چه بود؟ + فیلم

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان علت ایجاد ترافیک سنگین صبح امروز (دوشنبه) در ورودی شهر اصفهان را ورود خودروهای سنگین دانست.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه اتصال محور آزادراه معلم به بلوار فرزانگان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال حدود یک ماه پیش با دستور شهردار اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مسیر اتصال محور آزادراه معلم به بلوار فرزانگان از سمت شمال به سمت جنوب به طرف یزد، شیراز و از جنوب شهر اصفهان به سمت پل غدیر است، افزود: یکی از مسیرهایی که باعث جلوگیری از ورود کامیون‌ها به داخل شهر اصفهان می‌شد، انتهای آزادراه معلم به سمت کاوه بود که با اجرای پل دکتر علی شریعتی در گذشته خودروهای سبک و سنگین به سمت چپ هدایت و وارد بلوار فرزانگان می‌شدند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه به‌رغم اخطارها و علائم کاهنده سرعت در پایان آزادراه معلم هنوز خودروها تمایل به سبقت دارند و با خودروهای در حال گردش به چپ روبه‌رو می‌شدند، ادامه داد: در محل این تقاطع اغلب تصادفات شدیدی رخ می‌داد، به این منظور طرح ایمن‌سازی این تقاطع از پروژه‌های شاخص ترافیکی شهر مطرح شد و اجرای آن با مشارکت مناطق هفت و ۱۲ شهرداری اصفهان صورت گرفت.

وی گفت: در حال حاضر مشاهده می‌شود که گاهی برخی از رانندگان خودروهای سبک و سنگین که از شمال به‌طرف جنوب اصفهان حرکت می‌کنند، به اشتباه روی پل شریعتی قرار می‌گیرند و وارد ازدحام ترافیک داخل شهر می‌شوند، لذا از تمام رانندگان درخواست می‌کنیم قبل از ورود به این مسیر، به علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی دقت داشته باشند.

رسالت تاکید کرد: مسیر سمت راست به‌طرف بلوار فرزانگان، یزد، شیراز و پل غدیر و مسیر سمت چپ به‌طرف خیابان کاوه منتهی می‌شود. مسیر قبلی که به سمت بلوار فرزانگان بود، مسدود شده و ورود خودروهای سنگین به این محدوده ممنوع است که تابلوهای مربوط نیز در این محدوده نصب شده است، لذا انتظار می‌رود رانندگان به علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی دقت کنند تا وارد ازدحام ترافیک داخل شهر نشوند.

کد خبر 639302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.