مدیران در دسترس و پاسخگوی شهروندان هستند

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: ویژه‌برنامه‌های دهه فجر تحت عنوان «قم، قیام، اقامه» به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مساجد سطح منطقه در حال برگزاری است و مدیران به‌صورت چهره‌به‌چهره مشکلات را پیگیری می‌کنند.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌هایی توسط شهرداری قم در محلات و مساجد شهر با شعار واحد «قم، قیام، اقامه» با هدف پاسداشت و تکریم این ایام مبارک پیش‌بینی شده است که مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور شهروندان مومن و ولایی منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: شهروندان در جشن‌های مساجد فاطمه‌الزهرا و امام رضا (ع) واقع در خیابان ۱۶متری حضرت ولی‌عصر (عج) که در تاریخ‌های هجدهم و نوزدهم ماه جاری برگزار می‌شود شرکت کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل و مشکلات شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی خدمات‌رسانی و تبدیل شهر قم به الگوی جهان اسلام از رویکردهای مدیریت شهری است و تحقق این اهداف با مشارکت شهروندان در اجرا، نظارت بر نحوه ارائه خدمات و شناسایی فرصت‌ها و نیازهای محلات ممکن است.

رحیمی مساجد را مهم‌ترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران دانست و گفت: مدیریت شهری وظیفه خود را پاسخگویی به مطالبات شهروندان می‌داند و امید می‌رود شهروندان در اجرای برنامه‌ها مدیران شهری را مورد حمایت خود قرار دهند و آن‌ها را یاری کنند.

وی جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف شهرداری و ارزشمندترین سرمایه دانست و افزود: نظرات و دیدگاه‌های شهروندان درباره نحوه خدمات‌رسانی بررسی و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی می‌شود.

کد خبر 639277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.