قاسم‌زاده: مشکل اسکان کارتن‌خواب‌های اصفهان به صورت زیربنایی رفع می‌شود

شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح پروژه مجموعه توانمندسازی باغ فدک ویژه کارتن‌خواب‌های شهر اصفهان، گفت: با افتتاح این مجموعه مجهز، مشکل اسکان کارتن‌خواب‌های شهر به‌صورت زیربنایی رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه هفدهم بهمن_ در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه شش و مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اظهار کرد: در دهه مبارک فجر بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی شده است، در این راستا امروز شاهد افتتاح پروژه‌های منطقه شش و مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد بودیم.

وی با اشاره به وجود تنوع در پروژه‌های افتتاح شده به عنوان یک شاخصه مهم افزود: پروژه‌هایی که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، شامل طرح‌های ورزشی، عمرانی، فرهنگی و هنری بود که حکایت از نگاه جامعی دارد که باید به اتفاقات و نیازهای شهر داشته باشیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امروز در مجموع ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای افتتاح پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان هزینه شده است که بخشی از آن در راستای رفع مشکلات مردم اجرایی شده است و از آن جمله می‌توان به افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری اشاره کرد.

وی تاکید کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری در راستای پاسخ مثبت به مطالبات مردم ساکن در شهرک شهید کشوری انجام شد که در طول یک‌سال گذشته به طور مکرر جهت اجرای این پروژه به شهرداری مراجعه می‌کردند و بنا به دلایل مختلف اجرای آن معطل مانده بود اما امروز به همت مدیران شهری این معضل رفع شد.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های شاخصی که امروز در منطقه شش افتتاح شد، مجموعه سالن‌های نمایشی پردیس هنر بود که برای پاسخ مثبت به یک نیاز قدیمی در عرصه هنرهای نمایشی و تئاتر شهر اصفهان انجام شد و این سالن‌ها می‌تواند هدیه‌ای بسیار ارزشمند برای هنرمندان اصفهان به‌ویژه هنرهای نمایشی باشد.

رفع زیربنایی مشکل کارتن‌خوابی در اصفهان

وی با اشاره به افتتاح پروژه مجموعه توانمندسازی باغ فدک ویژه کارتن‌خواب‌های شهر اصفهان با حضور مسئولان کشوری گفت: پروژه مجموعه توانمندسازی باغ فدک در راستای پاسخ اساسی به یکی از نیازهای شهر یعنی اسکان کارتن‌خواب‌ها انجام شده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: همه از حضور کارتن‌خواب‌ها در سطح شهر رنج می‌بریم، لذا با تلاش صورت گرفته، هماهنگی و تعامل ایجاد شده بین دستگاهی در ایام‌الله دهه فجر شاهد افتتاح محل مناسب و مجهز برای اسکان کارتن‌خواب‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه مجموعه توانمندسازی باغ فدک با تعامل صورت گرفته بین شهرداری اصفهان، استانداری، بهزیستی و سپاه پاسداران راه‌اندازی شده است، افزود: با افتتاح این مجموعه مجهز، مشکل اسکان کارتن‌خواب‌های شهر به صورت زیربنایی رفع می‌شود و امیدواریم این ناهنجاری از چهره شهر اصفهان رخت بربندد.

رفع مشکلات شهرک شهید کشوری با رایزنی امرای ارتش و استانداری

قاسم‌زاده با اشاره به درخواست عده‌ای از ساکنان شهرک شهید کشوری و مشکلی که در زمینه ساخت مسکن‌ها با بنیاد تعاون ارتش پس از گذشت ۲۰ سال در این شهرک ایجاد شده بود، گفت: جلسات متعددی بین ارتش جمهوری اسلامی و فرماندهان ارتش، شهرداری و استانداری برای رفع این مشکلات برگزار شده است.

وی تاکید کرد: پروژه‌ای که دستخوش گذشت طولانی زمان شود، ناخودآگاه دچار مشکلاتی می‌شود؛ از این‌رو پروژه ساخت مسکن توسط بنیاد تعاون ارتش در شهید کشوری نیز به علت طولانی شدن زمان و تغییر مدیریت‌ها در شهرداری و ارتش دچار مشکلاتی عدیده‌ای شده است که جز با رایزنی و هماهنگی بین امرای ارتش و استانداری رفع نخواهد شد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: رفع مشکلات شهرک شهید کشوری همت و اراده استانداری، ارتش و شهرداری را می‌طلبد.

کد خبر 639269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.