کاهش دغدغه‌ اقتصادی دانشجویان با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه

معاون فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای کاهش دغدغه‌های اقتصادی دانشجویان نیازمند، انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فروزان لطفی‌پور امروز _دوشنبه هفدهم بهمن_ در نشست تأمین کمک هزینه دانشجویان و دانش‌آموزان مددجو، با تبریک فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خدمت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای کاهش دغدغه‌های اقتصادی دانشجویان نیازمند، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد به دانشجویان نیازمند پرداخت شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و کمک‌هزینه شهریه به دانشجویان تحت حمایت، تصریح کرد: ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض نیز به حساب دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و استعداد برتر دارای مشکلات اقتصادی واریز شده است.

وی تعداد دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان تحت حمایت را ۱۴ هزار و ۸۷۵ را اعلام کرد و افزود: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی، دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی از دیگر خدمات این نهاد است.

لطفی‌پور گفت: علاوه‌بر آمادگی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برای دریافت کمک‌های مردمی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه افراد نیازمند نیاز به احساس دلسوزی و ترحم از هیچ سمتی را ندارند، آن‌ها تنها با همراهی یک جامعه پویا می‌توانند از فقر و نیازمندی خود خارج شوند، خاطرنشان کرد: جامعه‌ای پویا است که افراد جامعه در رابطه‌ای ساختارمند و ایمن بتوانند از خدمات و سرمایه‌های ملی خود استفاده کنند و اگر شکافی ایجاد شد با همراهی یکدیگر بتوانند آن را از بین ببرند.

کد خبر 639242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.