الحاق ۹ هکتار اراضی ملی به محدوده شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: ۹ هکتار از اراضی ملی به محدوده شهر اضافه شده است تا پس از طی مراحل قانونی از سوی اداره راه و شهرسازی، به افراد واجد شرایط برای احداث مسکن واگذار شود.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از الحاق ۹ هکتار اراضی ملی به محدوده شهر برای ساخت مسکن نهضت ملی خبر داد و اظهار کرد: ۹ هکتار از اراضی ملی به محدوده شهر اضافه شده است تا پس از طی مراحل قانونی از سوی اداره راه و شهرسازی به افراد واجد شرایط برای احداث مسکن واگذار شود.

وی از حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که از هجدهم تا بیست‌ویکم بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود؛ برای حضور در این نمایشگاه جلسه‌ای با حضور جمعی از صاحب‌نظران و سرمایه‌گذاران این بخش در شهرداری فریدون‌شهر برگزار شد.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری تهیه و بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت کشور به تصویب و تأیید شورای اسلامی شهر و هیئت انطباق رسیده است؛ لذا این شهرداری آمادگی جذب سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و صنایع وابسته را دارد.

باتوانی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های خدادادی و پتانسیل‌های بی‌نظیر موجود در فریدون‌شهر، گفت: این شهر با عنوان بام ایران مستعد سرمایه‌گذاری و توسعه در زمینه‌های مختلف به ویژه گردشگری است.

وی افزود: پس از اخذ نقطه نظرات کارشناسان، اعضای شورای اسلامی شهر قول پیگیری و انتقال دغدغه‌ها و پیشنهادات به بخش‌های مربوطه را دادند.

کد خبر 639236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.