ارائه بودجه پیشنهادی شهرداری شهرکرد به شورای شهر

شهردار شهرکرد با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شده است، گفت: بودجه سال آینده ۸۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _دوشنبه هفدهم بهمن‌ماه‌_ در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: سال جاری بودجه شهرداری شهرکرد ۵۳۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان مصوب شد که ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری بود و تاکنون ۵۵ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: بودجه سال آینده ۸۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته است.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: ۵۱۲ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان از بودجه پیش‌بینی شده عمرانی و ۲۹۷ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان آن بودجه جاری است.

واحدیان از اجرای پروژه‌های عمرانی در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: سازمان پسماند هفت پروژه، سازمان ساماندهی مشاغل شهری چهار پروژه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شش پروژه، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ۲۴ پروژه، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر ۱۱ پروژه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۸ پروژه اولویت‌دار را پیش‌بینی کرده است.

وی اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی هشت پروژه، سازمان مدیریت آرامستان شش پروژه، مدیریت فنی و نظارت بر پروژه‌ها هشت پروژه، مدیریت ترافیک و حمل‌ونقل شش پروژه، ترمینال هشت پروژه، خدمات شهری ۹ پروژه و برای حوزه موتوری و حراست نیز سه پروژه پیش‌بینی شده است.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات هفت پروژه، برای کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن پنج پروژه، در حوزه شهرسازی شش پروژه و در حوزه املاک و مدیریت سرمایه انسانی نیز سه پروژه پیش‌بینی شده است.

واحدیان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا علاوه بر تحقق بودجه سال آینده بتوانیم به درآمد پایدار دست یابیم، گفت: جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به شرایط آب و هوایی شهر در اولویت شهرداری است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس که جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود، از برنامه‌های شهرداری در سال ۱۴۰۲ است.

وی افزود: مسیرهای حمل‌ونقل عمومی شهر نیازمند بازنگری است و به منظور مناسب‌سازی خطوط ترافیکی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی در حال انجام است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پاکسازی شهر با هدف ساماندهی و پاکسازی محیط شهر از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی انجام شده است، اظهار کرد: تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی موجب به‌هم‌ریختگی سیمای شهر می‌شود؛ بنابراین مجموعه مدیریت شهری باید به صورت مستمر اقدام به پاکسازی معابر از پسماند و نخاله‌های عمرانی کند.

کد خبر 639230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.