فرهنگ شهادت نسخه نجات‌بخش جامعه است

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرهنگ شهادت، نسخه نجات‌بخش جامعه است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، اسدالله عباسی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در دیدار با همسر شهید شاهگدای الماسی و مادر شهیدان علی و شفاعت الماسی، خانواده شهدا را چشم و چراغ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: توجه به سیره، روش و منش شهدا نیاز ضروری جامعه است.

وی با اشاره به برکت وجود خانواده شهدا در جامعه و کیان اسلامی افزود: خانواده شهدا گوهرهای ارزشمند نظام اسلامی هستند و باید قدردان زحماتشان باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر تکریم از خانواده شهدا، اضافه کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا موجب تسهیل‌بخشی در کارها می‌شود و برکات ارزشمندی دارد.

این مسئول با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرهنگ شهادت نسخه نجات‌بخش جامعه است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

وی تقارن دهه مبارک فجر و ماه پرفضیلت رجب را منشأ خیرات و برکات برای ایران اسلامی دانست و افزود: دشمنان از موفقیت‌های ۴۴ ساله ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ولایتمداری مردم، مستاصل شده‌اند و از هرگونه ترفندی برای ضربه به نظام و ملت استفاده می‌کنند.

عباسی تاکید کرد: در کنار بهره‌مندی از سیره عملی شهدا و امام شهیدان؛ دعای خیر مادران و پدران شهدا منشأ اثر برای موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی است.

گفتنی است، شهید شاهگدای الماسی متولد ۱۳۱۱ و فرزندان وی شهیدان علی و شفاعت الماسی متولد سال‌های ۱۳۴۴ و ۱۳۴۶ در سال ۱۳۶۱ با ترور منافقان کوردل به فیض شهادت نائل آمدند.

کد خبر 639214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.