شهرداری از تغییر کاربری پادگان ۰۷ جلوگیری می‌کند

شهردار خرم‌آباد گفت: پادگان ۰۷ میراث گران‌بهای شهر است و طبق درخواستی که شهرداری داده است پای کار هستیم تا از تغییر کاربری این میراث جلوگیری کنیم.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پادگان ۰۷ یکی از میراث‌های گران‌بهای شهر خرم‌آباد و استان لرستان است و با حمایت‌هایی که استاندار داشته و درخواستی که شهرداری خرم‌آباد داده است، پای کار هستیم تا از تغییر کاربری این میراث گران‌بها جلوگیری کنیم.

وی افزود: با حمایت‌های استاندار مصر هستیم که این پادگان تملک شود و در اختیار شهرداری و میراث فرهنگی قرار بگیرد تا یک فضای گردشگری و تفریحی برای همشهریان در مرکز شهر ایجاد شود.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه پادگان ۰۷ یک جهش در حوزه گردشگری است، خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم تا اجازه ساخت‌وساز و قطعه‌بندی در این مجموعه را ندهیم، چراکه این مهم از مطالبات بحق همشهریان است و چنانچه در تحقق این موضوع کوتاهی کنیم، آیندگان ما را نخواهند بخشید.

به گزارش ایمنا، مسئولان شرکت فاخر از مجموعه بازدید کرده‌اند و تمایل به سرمایه‌گذاری برای ایجاد منطقه گردشگری را دارند، در نهایت ارتش و شرکت فاخر به توافق رسیدند که قسمت غربی پادگان که حدود هفت هکتار است، ارزش‌گذاری و بخش گردشگری، تفریحی و صنایع‌دستی در آن فضا راه‌اندازی شود.

کد خبر 639212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.