اجرای پروژه‌های عمرانی اقدامی ماندگار برای  توسعه شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر زرند با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی اقدامی ماندگار برای توسعه و آبادانی شهر است، گفت: شهرداری با تمام توان روند تکمیل پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است تا رضایت شهروندان را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ایرانمنش امروز _دوشنبه هفدهم بهمن‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری به همراه شهردار و معاونت فنی عمرانی شهرداری با بیان اینکه هدف از این بازدید اطلاع از میزان پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا سطح شهر زرند است، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر خواهد بود.

وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری افزود: شهرداری با تمام توان روند تکمیل پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است تا رضایت شهروندان را جلب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه این بازدیدها می‌تواند انگیزه مدیران و کارکنان شهرداری را افزایش دهد، تصریح کرد: شورا و شهرداری در تلاش برای توزیع عادلانه امکانات در تمام سطح شهری هستند.

ایرانمنش افزود: با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید هم‌سو با مطالبات شهروندان حرکت خود را شتاب ببخشیم.

وی گفت: امروز از پروژه‌های ساماندهی میدان دانشگاه آزاد اسلامی، آسفالت بلوار شورا، شن‌ریزی و تسطیح بلوار پارسیان بازدید کردیم.

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ۱۵ هزار متر مربع از بلوار پارسیان بهسازی خواهد شد، گفت: با توجه به گسترش و توسعه روز افزون شهر سعی خواهیم کرد توسعه متوازن فعالیت‌های عمرانی را در سطح شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه لاین شمالی بلوار پارسیان توسط نیروهای حوزه معاونت فنی و عمرانی و خدمات موتوری در حال شن‌ریزی و زیرسازی به منظور اجرای آسفالت است، افزود: بلوار پارسیان یکی از پروژه‌های مهم شهری است که تکمیل آن به عنوان یکی از راه‌های اصلی شهر، در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 639206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.