خریداری دستگاه جاروب خیابانی مکانیزه برای شهرداری

شهردار منطقه یک خرم‌آباد گفت: با هدف بهبود کیفیت و بالا بردن سرعت عمل پاکسازی خیابان‌ها و معابر سطح منطقه، یک دستگاه جاروب خیابانی مکانیزه به ناوگان موتوری شهرداری اضافه شد.

مهدی صفر بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری و تأکیدات فراوان شهردار منطقه یک جهت بهبود کیفیت و بالا بردن سرعت عمل پاکسازی خیابان‌ها و معابر سطح منطقه موفق شدیم یک دستگاه جاروی مکانیزه خیابانی را خریداری کنیم و در سطح منطقه به کار ببندیم.

وی در خصوص ویژگی‌های فنی این دستگاه، افزود: سیستم جاروی این دستگاه، ترکیبی از برس و مکش، مخزن زباله، سه عدد برس دیسکی و یک عدد برس استوانه‌ای است که برس استوانه‌ای زباله‌ها را به کانوایر انتقال می‌دهد.

شهردار منطقه یک خرم‌آباد خاطرنشان کرد: هنگام کار برس های دیسکی، امکان اسپری آب روی برس ها وجود دارد و همزمان با فعالیت برس ها سیستم فن و فیلتر کار جلوگیری از گرد و غبار را انجام می‌دهد و در نهایت کانوایر زباله‌ها را به داخل مخزن هدایت می‌کند.

بیرانوند با تقدیر از پیمانکار خدمات شهری منطقه یک در این خصوص، گفت: امروزه فناوری موجب ارتقای کیفیت و سرعت اقدامات شده است و یکی از برنامه‌های ما که به شکل جدی آن را پیگیری می‌کنیم، استفاده از فناوری در بحث خدمات شهری است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با افزایش تعداد این گونه دستگاه‌ها ضمن افزایش سرعت و بالا بردن کیفیت، موجبات رضایتمندی بیشتر شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 639205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.