شب طوفانی مهرداد محمدی در قطر و هت‌تریک مقابل الشمال + فیلم

تیم فوتبال السیلیه در تقابل با الشمال پنج بر صفر به پیروزی رسید. مهرداد محمدی زننده سه‌ گل از پنج گل تیمش بود و با ثبت هت‌تریک، توپ را به خانه برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ یکشنبه شانزدهم بهمن‌ _ تیم‌های فوتبال الشمال و السیلیه از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل هم قرار گرفتند و پس از ۹۵ دقیقه، السیلیه برابر الشمال جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۵ بر ۰ میزبان خود را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار، الشمال مقاومت زیادی به‌خرج داد، اما سرانجام دقیقه ۳+۴۵ دروازه‌اش توسط کارلوس استندبرگ باز شد و السیلیه با پیروزی به رختکن رفت. در نیمه دوم، ورق کاملا به سود یاران مهرداد محمدی برگشت. ابتدا محمد رجب در دقیقه ۵۹ گل دوم را برای السیلیه زد و در ادامه نوبت به مهرداد محمدی رسید تا با کسب یک ضربه پنالتی در دقیقه ۷۶ و گل کردن آن، بازی را ۳ بر ۰ کند.

موتور مهرداد محمدی که تازه روشن شده بود خیلی زود گرم شد و سه دقیقه بعد مهاجم ایرانی السیلیه دوباره گل‌زنی کرد و درنهایت شب طوفانی شماره هفت سفیدپوشان السیلیه با گل‌زنی در دقیقه ۱+۹۰ و ثبت هت‌تریک تکمیل شد. السیلیه نیز موفق شد به پیروزی پرگل و درخشان ۵ بر ۰ در این دیدار دست یابد.

به گزارش ایمنا، مهرداد محمدی با هت‌تریک در بازی امروز تعداد گل‌های خود در لیگ ستارگان قطر را به عدد ۵ رساند. محمدی علاوه بر آن، در ۷ بازی، یک پاس گل هم داده و در کنار کارلوس استندبرگ بهترین گل‌زن تیمش محسوب می‌شود.

تیم فوتبال السیلیه نیز با این پیروزی، جایگاه خود در جدول لیگ ستارگان قطر را یک پله بهبود بخشید و حالا با ۷ امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ دوازده‌تیمی قطر قرار دارد.

کد خبر 639145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.