سایپا صفر _ گیتی‌پسند ۳/پیروزی حیاتی شاگردان عقیلی برای زنده نگه داشتن شانس حضور در پلی‌آف

تیم گیتی‌پسند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال، سایپا را در خانه‌اش قاطعانه و با نتیجه سه بر صفر شکست داد و امیدوارتر از همیشه به‌دنبال حضور در پلی‌آف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه شانزدهم بهمن‌، تیم‌های سایپای تهران و گیتی‌پسند اصفهان در سالن فدراسیون والیبال در حضور تماشاگران و در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان، گیتیزن‌ها با نتیجه قاطعانه و آسان سه بر صفر از سد میزبان گذشتند.

ست‌ها:

ست اول: سایپا ۱۸ - گیتی‌پسند ۲۵

ست دوم: سایپا ۱۹ - گیتی‌پسند ۲۵

ست سوم: سایپا ۲۰ - گیتی‌پسند ۲۵

مدت‌زمان مسابقه: ۸۰ دقیقه

سالن: فدراسیون والیبال (با حضور ۵۰ تماشاگر)

داوران: یونس حسن‌زاده (داور اول)، بهروز جعفری (داور دوم)، محمد عشق‌دوست (ناظر فنی) و علی‌اکبر پاکدلان (ناظر داوری)

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند:

محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، سهند الله‌وردیان و حسین ولایی

سرمربی: سعید عقیلی

شرح بازی:

تیم گیتی‌پسند که رقابت نزدیکی با ایفاسرام اردکان برای کسب هشتمین سهمیه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان دارد، در سه ست متوالی و با اقتدار با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید و ۳۲امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول کماکان در تعقیب ایفاسرام است.

درصورتی‌که ایفاسرام دو بازی آینده خود را واگذار کند و گیتی‌پسند به پیروزی برسد، شاگردان سعید عقیلی می‌توانند به جایگاه هشتم جدول صعود کنند و به‌جای ایفاسرام راهی پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شوند. باید دید در دو هفته آینده، شانس و اقبال به کدام‌یک روی خواهد کرد.

تیم سایپای تهران نیز با پذیرش این شکست بیستمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و قعرنشینی جدول این تیم قطعی شد تا در دو هفته باقی‌مانده رقابت‌های لیگ برتر، امیدی برای تغییر جایگاه خود نداشته باشد. سایپایی‌ها امتیاز سپاهان را در فصل جاری خریده بودند، اما ممکن است بدون استفاده از این اقدام، دوباره به لیگ دسته‌اول سقوط کنند.

نکات بازی:

امیرحسین صداقت، بازیکن شماره هفت سایپا، در ست سوم این مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم و از زمین مسابقه خارج شد.

کد خبر 639136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.