قدردانی فدراسیون فوتبال از سی‌کیو + عکس

پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی کشورمان و حضور بر روی نیمکت قطر، فدراسیون فوتبال در پیامی، بابت تلاش‌های سی‌کیو برای ایران، از وی قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌های جهانی ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ که روی هم رفته حدودا ۹ سال در ایران حضور داشت، پس از بازگشت به نیمکت تیم ملی، برای دومین‌بار و احتمالا آخرین‌بار از جمع یوزهای ایرانی جدا شد و به قطر رفت تا هدایت تیم ملی این کشور را برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ که به میزبانی قطر برگزار می‌شود بر عهده گیرد.

فدراسیون فوتبال با یک بیانیه و طرح گرافیکی از کارلوس کی‌روش پرتغالی تقدیر کرد

فدراسیون فوتبال نوشت: فوتبال در کنار خلق روزهای شاد و غم‌انگیز، عرصه فرازها و نشیب‌ها و آمدن‌ها و رفتن‌هاست، اما آنچه در کنار خاطرات تلخ و شیرین در اذهان و یادها برای همیشه باقی می‌ماند، طی کردن این مسیر در بستر فرهنگ قدرشناسی، احترام و رعایت اصول اخلاقی است.

قدردانی فدراسیون فوتبال از سی‌کیو + عکس

اکنون و در پایان همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش، این فدراسیون ضمن قدردانی صمیمانه از مساعی و تلاش‌های سرمربی پیشین تیم ملی و کادر فنی همراهش که با دو صعود مقتدرانه به جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و همچنین هدایت تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه بود، برای وی در ادامه فعالیت‌ها آرزوی موفقیت دارد.

کد خبر 639111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.