باید با شرایط سخت کنار بیاییم/ منچستر با غیبت بازیکنان کنار آمد

داوید دخیا گفت: منچستر یونایتد چندان دلتنگ کاسمیرو نخواهد شد. زیرا تیم بزرگی برای کنار آمدن با این شرایط داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس هنریکه کاسمیرو پس از درگیری فیزیکی با ویل هیوز از کریستال پالاس کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. او گلوی هیوز را گرفت که با بررسی VAR مشخص شد او باید اخراج شود؛ اما دخیا معتقد است با وجود اینکه باشگاه کریستین اریکسن و اسکات مک تومینای را به‌دلیل مصدومیت و کاسمیرو را به‌دلیل محرومیت از دست داده است، شیاطین سرخ می‌توانند با این شرایط کنار بیایند.

این دروازه‌بان در صحبت با وب‌سایت منچستر یونایتد گفت: ما دلتنگ بازیکنان خود مانند کریستین، اسکات و حالا کیس هستیم. کنار آمدن با غیبت این ستاره‌ها کمی سخت است. آن‌ها بازیکنان بزرگی برای ما هستند. البته بازیکنان دیگر و تیم بزرگی داریم.

شیاطین سرخ با یک نفر کمتر، موفق شدند چهارمین برد متوالی خود (در تمامی رقابت‌ها) را به ثبت برسانند و کریستال پالاس را با نتیجه دو بر یک شکست دادند. برونو فرناندز و مارکوس راشفورد برای تیم اریک تن هاخ گل زدند.

بازیکن برزیلی منچستر یونایتد سه جلسه محرومیت را سپری خواهد کرد و این به این معناست که او بازی مقابل لیدز یونایتد و بازی مقابل لسترسیتی را از دست خواهد داد، اما در بازی مرحله حذفی لیگ اروپا مقابل بارسلونا به ترکیب تیمش برخواهد گشت.

کد خبر 639102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.