افتتاح پروژه دو بانده شدن خیابان سیدمصطفی خمینی

شهردار گوگد گفت: به مناسبت دهه فجر، پروژه تعریض و دو بانده شدن انتهای خیابان سیدمصطفی خمینی با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ حسین علی‌محمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم بهمن‌ماه _ در آئین افتتاح پروژه تعریض و دو بانده شدن انتهای خیابان سید مصطفی خمینی شهر گوگد، اظهار کرد: خیابان سید مصطفی خمینی شهر گوگد به دلیل کم عرض بودن جاده و حجم بالای تردد ضمن حوادث ترافیکی زیادی که در این مسیر اتفاق می‌افتاد، شهروندان و کشاورزان روستا نیز با مشکل عبور و مرور مواجه بودند.

وی افزود: پیگیری‌های با اعضای شورای و دهیار و شورای روستای نیوان انجام دادیم، و سرانجام با مشارکت خیر والامقام مرتضی زهری تعریض و دو بانده شدن انتهای این خیابان آغاز شد.

شهردار گوگد با بیان اینکه آزادسازی مسیر پروژه به صورت صد درصد توسط شهرداری انجام شد، افزود: زیرسازی و خاکبرداری و دو بانده شدن جاده توسط کمک خیر و شهرداری و دهیاری و شورای روستای نیوان انجام شد؛ و پس از آبرسانی و روشنایی بلوار اکنون شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

علی‌محمدی گفت: به منظور تعریض و دو بانده شدن انتهای خیابان سیدمصطفی خمینی اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به مشخصات پروژه افزود: طول پروژه ۶۰۰ متر در دو باند، میزان آزادسازی ۳ هزار مترمربع، متراژ خاکبرداری ۲۵۰۰ مترمکعب، جدول گذاری ۳ هزار متر طول، مقدار آسفالت ریزی ۷۵۰۰ مترمربع، لوله گذاری فضای سبز متر طول؛ نصب ۲۸ تیر روشنایی و ۷۵۰ متر طول کابل کشی برق انجام شده است.

شهردار گوگد از کلنگ زنی احداث میدان پارک لاله در راستای کاهش ترافیک شهری به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: احداث این میدان یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری است که ۱۵۰۰ متر از بوستان لاله تملک می‌شود.

کد خبر 639073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.