فرشته‌ای که میهمان رهبر انقلاب شد

یکی از تصاویر جشن فرشته‌ها که در فضای مجازی انتشار یافت، مربوط به تصویر حضور دختر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی، در کنار دختران سه شهید مدافع حرم بود که رهبر معظم انقلاب را برای ورود به حسینیه امام خمینی (ره) همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وارد مدرسه دخترانه شهید جلالی می‌شوم، دانش‌آموزان سر کلاس درس نشسته‌اند، منتظر می‌مانم تا زنگ تفریح بخورد و بچه‌ها استراحتی کنند و به کلاس برگردند. دختران با هیاهو به کلاس برمی‌گردند و با آنها وارد کلاس می‌شوم؛ کلاس سوم، جایی که دختر شهید عبدالمهدی کاظمی در آن درس می‌خواند، از حال و هوای دیدار با رهبر انقلاب از او می‌پرسم.

دختران معصوم زیبارو همه ساکت هستند و به صحبت‌های زهرا گوش می‌دهند.

زهرا می‌گوید: وقتی وارد بیت شدیم چند تا از عموها (کارگزاران بیت) با ما صحبت کردند و گفتند شما چهار نفر با آقا وارد حسینیه می‌شوید.

بعد هم یک شعر را با ما تمرین کردند که آن را برای رهبر بخوانیم.

من و سه دختر دیگر با آقا وارد حسینیه شدیم، رهبر اسم باباهایمان را پرسید و هنگامی که نوبت من شد، گفتم: زهرا کاظمی هستم فرزند شهید عبدالمهدی کاظمی و آقا متوجه فامیل من نشد و به عکس بابایم نگاه کرد و دوباره گفتم: فرزند عبدالمهدی کاظمی هستم و آقا بر سرمان دست کشید.

از زهرا درباره حس و هیجانی که دختران حاضر در حسینیه داشتند، سوال می‌کنم که او در پاسخ می‌گوید: با ورود آقا به حسینیه بعضی‌ها گریه می‌کردند و بقیه هم دست می‌زدند و خوشحال بودند.

همه دلشان می‌خواست با آقا حرف بزنند.

بعد هم با رهبر نماز خواندیم و ایشان برای ما صحبت کرد.

گفتم از حرف‌های آقا چه چیزی فهمیدی؟ گفت: آقا به ما گفتند: شما تکلیف شده‌اید و باید نمازتان را بخوانید.

زهرا با شوقی که هنوز از آن دیدار در دل داشت، گفت: خیلی‌ها به رهبر می‌گفتند به ما انگشتر بدهید و هر کسی حرفی می‌زد و آقا به حرف‌های آنها گوش می‌داد.

در ادامه این گزارش، پای حرف‌های دختران کلاس سوم دبستان، هم‌کلاسی‌های زهرا نیز نشستم و به این نکته رسیدم که نسل امروز نسلی بسیار باهوش و زیرک هستند و قصه انقلاب را از بر هستند و همین نسل انقلاب را حفظ می‌کنند و این به برکت خون شهدایی مانند عبدالمهدی‌ها، حججی‌ها، آرمان علی‌وردی‌ها، حسین فهمیده و بهنام محمدی‌ها و طیبه واعظی‌ها است که درس انقلاب را حفظ بودند و تا آخرین قطره خون از آن دفاع کردند.

فرشته‌ای که میهمان رهبر انقلاب شد

به گزارش ایمنا، شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی، فرزند عباس در سال ۶۳ متولد شد و دروس حوزوی و طلبگی را نیز گذراند و با مدرک تحصیلی کارشناسی رشته حقوق در سال ۱۳۸۵ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد که پس از گذراندن دوره‌های مختلف نظامی و مسئولیت‌های مختلف از جمله فرمانده گروهان پیاده گردان ۱۵۴ چهارده معصوم لشکر ۸ نجف اشرف، فرمانده گروهان گردان امام حسین (ع)، سپاه ناحیه خمینی‌شهر، پزشکیار، مسئول تربیت‌بدنی، مسئول جنگ نوین در گردان‌های سپاه، اواخر آذر سال ۱۳۹۴ در جبهه مقاومت اسلامی و حق علیه باطل در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. عبدالمهدی کاظمی در سال ۱۳۸۴ ازدواج کرد و از این شهید دو فرزند دختر به نام‌های فاطمه و ریحانه به یادگار مانده است.

کد خبر 638949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.