پویایی هلال‌احمر وابسته به سازمان جوانان است

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه پویایی، تعالی و نشاط هلال‌احمر به سازمان جوانان وابسته است، گفت: برای حفظ این پویایی و نگهداشت جوانان، نحوه و کیفیت فعالیت‌های سازمان جوانان بازنگری می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، یعقوب سلیمانی اظهار کرد: سازمان جوانان هلال‌احمر مصداق پویایی این جمعیت است؛ معتقدم که تعالی و نشاط هلال‌احمر به سازمان جوانان وابسته است، به همین دلیل باید برای این نیروی انسانی پویا و بانشاط، برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان جوانان درگاه ورود نیروی انسانی به جمعیت هلال‌احمر است، افزود: طرح‌های بسیاری برای این گروه خاص داریم، اما لازم است که در برنامه‌های متنوع، بازنگری شود و با اولویت اقدام کیفی و با دقت و سرعت بیشتر برای ساماندهی جوانان، برنامه‌ریزی شود.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: لازم است از ظرفیت مراکز آموزشی و اردوگاه‌ها برای جذب و نگهداشت جوانان داوطلب استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است کمیته برنامه‌ریزی برای جوانان تشکیل شود تا روند ساماندهی آن‌ها سرعت یابد، در صورتی که جوانان ساماندهی شوند، ظرفیت بیشتری برای خدمت به مردم در اختیار خواهیم داشت.

کد خبر 638947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.