برپایی نمایشگاه آثار پوستر دوران انقلاب در عمارت سعدی

نمایشگاه آثار پوستر «محمد موحدیان‌عطار» از هنرمندان نقاش و چهره ماندگار هنر اصفهان در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان برپا خواهد شد.

مجتبی مجلسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاهی از آثار پوستر استاد هنرمند «محمد موحدیان‌عطار» مربوط به سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، در عمارت سعدی حوزه هنری برپا خواهد شد.

وی افزود: ۲۱۸ اثر نقاشی که در قالب پوستر و اصل آثار نقاشی با ماژیک برای سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۰ طراحی شده‌اند در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم مردم و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان گفت: استاد محمود نجابتی از استادان برجسته و هنرمند نقاشی و خط سخنران این رویداد است. آثار پوستری که به نمایش گذاشته خواهد شد، مربوط به شهر اصفهان و رویدادهای انقلاب در آن دوران مبارزه و حماسه مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: استاد موحدیان عطار در واقع تاریخ گرافیک انقلابی اصفهان را به تصویر کشیده است تا برای امروز نیز نسل جدید بتوانند آن روزهای پرشکوه گذشته را به تماشا بنشینند.

برپایی نمایشگاه آثار پوستر دوران انقلاب در عمارت سعدی

به گزارش ایمنا، نمایشگاه آثار محمد موحدیان‌عطار، روز دوشنبه _هفدهم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان افتتاح خواهد شد و تا هفدهم اسفندماه همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان و هنرمندان است.

محمد موحدیان عطار، متولد سال ۱۳۲۸ هجری شمسی در اصفهان، دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک دانشکده علم و صنعت ایران در سال ۵۲، چهره ماندگار استان اصفهان در رشته هنر در سال ۸۸، برگزیده نخست مسابقه طراحی آرم انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان اصفهان در ۱۳۷۳، برگزیده اول مسابقه طراحی آرم همایش بین‌المللی قرطبه در سال ۱۳۸۱ و طراح آرم و نشان بسیاری از رویدادها و مجموعه‌های تاریخی، فرهنگی و دینی است.

کد خبر 638945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.