نیم‌نگاه منچستریونایتد به جذب ستاره‌های بارسلونا!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _یکشنبه شانزدهم بهمن ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* اریک تن هاخ در حال آماده شدن برای انجام خریدهای بزرگ در تابستان امسال برای منچستریونایتد است، او اهداف بزرگی مانند هری کین و دکلان رایس را دوست دارد به خدمت بگیرد.

* چلسی اکنون ویکتور اوسیمن را هدف قرار خواهد داد و هر مقدار پول را که برای شکست دادن منچستریونایتد در راه امضای قرارداد با مهاجم ناپولی لازم است، پرداخت خواهد کرد.

* تصاحب بیرمنگام سیتی به دلیل دست نیافتن به توافق در مورد نحوه فروش باشگاه به مالکان جدید، متوقف شده است.

* مدیران برنامه‌های مارکو آسنسیو در هفته آینده به لندن خواهند رفت تا با تیم‌های علاقه‌مند به جذب مارکو در لیگ برتر، گفت‌وگو کنند.

* بارسلونا، اتلتیکو مادرید و آث میلان، پس از حذف شوکه کننده نام پیر امریک اوبامیانگ لیست از چلسی، آماده به خدمت گرفتن او هستند.

* پاتریک ویرا، سرمربی کریستال پالاس، شأن دری را به دلیل تخطی از وظایفش، پس از اینکه به‌طور مکرر بازیکنان را مورد سرزنش قرار می‌داد، به عنوان مربی تیم اصلی برکنار کرد.

* رسانه Sportsmail می‌گوید، آنتونی گوردون، مهاجم نیوکاسل، این هفته درحالی پشت فرمان ماشین خود نشست که نمی‌دانست از رانندگی منع شده است.

سان:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی پس از پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال معافیت از قوانین هزینه‌های لیگ برتر است.

اکسپرس:

* منچستریونایتد، با وجود اینکه به دنبال بستن قرارداد با فرنکی دی یونگ است، اما دوست دارد آنسو فاتی، وینگر بارسلونا را نیز به خدمت بگیرد.

کد خبر 638922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.