احداث تقاطع‌های غیرهمسطح اراک جلوتر از برنامه زمان‌بندی است

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: پیشرفت دو پروژه‌ تقاطع‌های غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) و میدان امام خمینی (ره) جلوتر از برنامه زمان‌بندی است.

علی‌اصغر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه‌های تقاطع‌های شهری اراک پیشرفت خوبی داشته است و بتن‌ریزی عرشه غربی میدان امام خمینی (ره) با رعایت ملاحظات فنی انجام و عرشه شرقی نیز تکمیل شده است و به این ترتیب به‌زودی روگذر این تقاطع زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

وی ادامه داد: جلساتی نیز در استانداری و شورای اسلامی شهر برای هماهنگی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها با حضور مسئولان دستگاه‌هایی همچون آب‌وفاضلاب، توزیع گاز و مخابرات برگزار و هماهنگی‌های لازم برای رفع معارضان پروژه انجام و مقرر شده است در روزهای آینده مشکلات موجود در این زمینه رفع شود.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری اراک به شمار می‌رود، گفت: زیرسازی مسیر میدان امام حسین (ع) انجام شده است و در تلاش هستیم تا پایان سال رینگ دور میدان یا مسیر زیرگذر را به بهره‌برداری برسانیم و با برگرداندن انحراف ترافیک به مسیر ترددها تسهیل شود.

وی ادامه داد: پیشرفت پروژه‌های تقاطع‌ها غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) جلوتر از برنامه زمان‌بندی است و درصدد هستیم با بهبود شرایط جوی عملیات بتن‌ریزی و آسفالت‌ریزی را ادامه دهیم و هر چه زودتر این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

غفاری تصریح کرد: اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین (ع) تکمیل کننده طرح عمران شهری سردار شهید سلیمانی است و بخش زیادی از مشکلات ترافیکی این نقطه از شهر را رفع خواهد کرد.

کد خبر 638890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.