خرید ماشین‌آلات سنگین خدمات شهری شهرداری/ احیای پارک جنگلی شمال شهر

شهردار رزن از الحاق زمین به محدوده شهری و تغییر کاربری اراضی به مساحت ۱۱ هکتار در سال جاری خبر داد و گفت: پارک جنگلی شمال شهر احیا شده است.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه محوطه‌سازی سایت نیروی انتظامی، اظهار کرد: زیرسازی این پروژه به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، ۴۲۵ متر جدول‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان و آسفالت پروژه به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.

وی افزود: پروژه آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر در سال جاری با ۵۲۰۰ تن آسفالت با هزینه ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

شهردار رزن خاطرنشان کرد: به منظور اجرای پروژه جدول‌گذاری معابر سطح شهر بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

محمدی‌راستی تصریح کرد: با به‌کارگیری ۶۰۰ تن آسفالت به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان عملیات لکه‌گیری معابر سطح شهر اجرا و اصلاح قسمتی از بلوار امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی از احیای پارک جنگلی شمال شهر رزن با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در سال جاری خبر داد و گفت: راه‌انداری کارگاه صنعتی سنگ‌بری به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.

شهردار رزن از الحاق زمین به محدوده شهری و تغییر کاربری اراضی به مساحت ۱۱ هکتار در سال جاری خبر داد و افزود: در سال جاری ماشین‌آلات سنگین از جمله جاروب و ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.

کد خبر 638875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.