پیشرفت ۹۵ درصدی جدول‌گذاری بلوار فردوس

شهردار زرند گفت: عملیات جدول‌گذاری و فرش‌موزاییک پیاده‌روهای بلوار فردوس با پیشرفت ۹۵ درصدی در دست اجرا است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه جدول‌گذاری و ساماندهی پیاده‌روهای بلوار فردوس شهر زرند اظهار کرد: عملیات جدول‌گذاری و فرش‌موزائیک پیاده‌روهای بلوار فردوس با پیشرفت ۹۵ درصدی در دست اجرا است.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه ارتقای کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها جهت تسهیل در عبور و مرور عابران و زیباسازی معابر است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاستن از حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری این خیابان را نیز تغییر خواهد داد و شهروندان می‌توانند به راحتی در این مسیر تردد کنند.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه عملیات جمع‌آوری جداول و آسفالت فرسوده، جدول‌گذاری جدید و فرش‌موزائیک، نصب پایه‌های روشنایی و نشیمنگاه از برنامه‌های شهرداری در این خیابان است، تاکید کرد: بازپیرایی فضاهای شهری بر روحیه شهروندان نیز تأثیرگذار است.

وی از عملیات توسعه و بازپیرایی فضای سبز بوستان حاشیه‌ای لاله خبر داد و تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها می‌تواند علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز بر روحیه شهروندان نیز مؤثر باشد.

شهردار زرند با بیان اینکه توسعه فضای سبز با هدف ارتقای شرایط زیست‌محیطی، افزایش نشاط عمومی و فراهم کردن محیط‌های شاداب برای تفریح و گذران اوقات فراغت خانواده‌ها از مهمترین برنامه‌های شهرداری است، گفت: بازسازی بوستان‌های حاشیه‌ای می‌تواند کمک مؤثری به ارتقای فرهنگ شهروندی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان کند.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای زیباسازی شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد، افزود: بوستان اندیشه به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع با اجرای طرح‌هایی مانند جدول‌گذاری، فرش‌موزاییک، نصب فلاورباکس، ایجاد سیستم روشنایی، نصب وسایل پارکی و ایجاد فضای سبز زیبا بهسازی و تحویل شهروندان خواهد شد.

کد خبر 638874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.