بیشترین کلین‌شیت تا پایان هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران

در شرایطی که ۱۸ هفته از رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال ایران گذشته است، نبرد بر سر ثبت بیشترین کلین‌شیت با جذابیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، ۱۸ هفته را پشت سر گذاشت و پس از انجام بازی‌های این هفته که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌جاری _دوازدهم و سیزدهم بهمن‌ماه_ برگزار شد، علاوه‌بر جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی، گلزنان و پاسورها، جدول بیشترین کلین‌شیت در لیگ برتر نیز دستخوش تغییرات شد.

بیشترین کلین‌شیت در لیگ‌برتر تا پایان هفته ۱۸:

۱. علیرضا بیرانوند؛ ۱۱ کلین‌شیت

۲. حسین پورحمیدی؛ ۱۱ کلین‌شیت

۳. کریستوفر کنت؛ ۹ کلین‌شیت

۴. سیدحسین حسینی؛ ۸ کلین‌شیت

۴‌. محمدرضا اخباری؛ ۸ کلین‌شیت

۴. پیام نیازمند؛ ۸ کلین‌شیت

تا پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها به‌شرح فوق است؛ علیرضا بیرانوند گلر شماره یک سرخ‌پوشان پایتخت در بازی هفته گذشته در نیمه اول به‌دلیل خطای شدید بیرون از محوطه جریمه با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و به این ترتیب به‌خاطر مدت‌زمان بازی‌اش، کلین‌شیتی برای وی به‌ثبت نرسید تا این آمار روی همان عدد ۱۱ بماند.

حسین پورحمیدی در مصاف آلومینیوم با پرسپولیس و یاران علی‌بیرو به‌طور کامل در زمین بود و پس از بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش، تعداد کلین‌شیت‌های خود در فصل‌جاری را به ۱۱ رساند و علاوه‌بر گرفتن یک امتیاز تیمش در بازی سخت خارج از خانه با صدرنشین لیگ برتر، با گلر پرسپولیسی‌ها در بحث کلین‌شیت برابری کرد.

نفر سوم بیشترین کلین‌شیت که به علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی نزدیک است، کریستوفر کنت نام دارد؛ دروازه‌بان اتریشی تیم فوتبال فولاد خوزستان در فصل‌جاری ۹ بازی بدون دریافت گل به پایان رسانده و کمک زیادی به جواد نکونام کرده است. این در شرایطی است که کریستوفر کنت فصل گذشته برای سپاهان کلاً ۹ کلین‌شیت ثبت کرده بود و امسال با وجود ۱۲ بازی باقی‌مانده تا پایان فصل به این آمار رسیده است و فرصت زیادی برای افزایش آن دارد.

در رده چهارم نیز سه دروازه‌بان به‌طور مشترک قرار می‌گیرند؛ سیدحسین حسینی هشت کلین‌شیت دارد، اما نکته اینجا است که از هفته پانزدهم به این سمت به‌دلیل مصدومیت دیگر بازی نکرده و سه‌بازی را تاکنون از دست داده است که اگر بازی می‌کرد شاید آمار خیلی‌بهتری از خود به‌جای می‌گذاشت؛ دومین نفر محمدرضا اخباری گلر تراکتوری‌ها است، اخباری پس از پورحمیدی دومین دروازه‌بانی است که در هفته هجدهم دروازه‌اش را بسته نگه‌داشت و باید دید در هفته‌های پیش‌رو تا چه‌حد می‌تواند آمار تعداد کلین‌شیت‌های خود را بهبود ببخشد؛ در نهایت پیام نیازمند که با حضور در سپاهان جای رشید مظاهری را گرفت و در چند بازی با سیوهای خیره‌کننده‌اش، سه‌امتیاز را برای مورایس حفظ کرده است، نمونه بارز آن تقابل هفته هجدهم سپاهان با گل‌گهر است که اگرچه دروازه‌اش را در دقایق پایانی باز شده دید اما اگر مهار تک‌به‌تک توسط وی در نیمه اول نبود شاید پیروزی برای سپاهان رقم نمی‌خورد.

کد خبر 638870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.