امید ابراهیمی به الوکره بازگشت

امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش کشورمان که دو ماه به‌دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران‌پا و انجام عمل‌جراحی خانه‌نشین بود به جمع بازیکنان تیم فوتبال الوکره قطر ملحق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید ابراهیمی در جریان آخرین دیدار تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال ایران پیش از جام‌جهانی⁧ ۲۰۲۲⁩ قطر برابر تیم‌ملی نیکاراگوئه، یک دقیقه پس از ورود به زمین به‌عنوان بازیکن تعویضی، در برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت جدی و راهی بیمارستان شد.

هافبک ملی‌پوش کشورمان پس از اینکه اعلام شد به‌دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله پای‌چپ، قطعاً جام‌جهانی⁧ ۲۰۲۲⁩ قطر را از دست می‌دهد، ماه گذشته تحت عمل‌جراحی قرار گرفت تا پس از گذراندن دوران نقاهت (دست‌کم دوماه) مجدداً به زمین فوتبال بازگردد. ابراهیمی از ناحیه کشاله‌پا تحت عمل‌جراحی قرار گرفت و ریکاوری خود را پس از انجام عمل‌جراحی آغاز کرد.

پس از گذشت دو ماه، ابراهیمی علاوه‌بر طی‌کردن دوران نقاهت، تمرینات آمادگی خود را به‌طورجدی و باروحیه بالا انجام داده تا بتواند پس از مدت‌ها مصدومیت و دوری از میادین، برای الوکره در زمین فوتبال حضور پیدا کند؛ ابراهیمی یک‌ماه قبل به‌دلایل نامعلوم از الوکره کنار گذاشته شده بود اما مجدداً به این تیم برگشت.

امید ابراهیمی به الوکره بازگشت

کد خبر 638804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.