حجم اعتبارات از محل بودجه عمومی افزایش می‌یابد

استاندار زنجان گفت: مالیات کارخانه‌های بزرگ استان برای استان محاسبه می‌شود و به زودی مالیات یک کارخانه بزرگ به استان تزریق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن افشارچی امروز شنبه _پانزدهم بهمن‌ماه_ در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمران روستایی با اشاره به اینکه تمام تلاش دولت‌مردان برای رضایت‌مندی مردم است گفت: بخش اعظم مالیات‌هایی که دریافت می‌شود به استان برگشت داده می‌شود.

استاندار زنجان ادامه داد: مالیات کارخانه‌های بزرگ استان برای استان محاسبه می‌شود و به زودی مالیات یک کارخانه بزرگ به استان تزریق خواهد شد.

وی افزود: افزایش حجم اعتبار از محل بودجه عمومی از دیگر تلاش‌های انجام شده مدیریت استان است.

استاندار زنجان با اشاره به افزایش قیمت گندم افزود: امسال ۲۷۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شد تا به خودکفایی برسیم.

وی افزود: در تلاشیم تا در روستاها تعاونی‌هایی را ایجاد کنیم؛ درآمد روستاها از طریق این تعاونی‌ها با آورده روستاییان به بار خواهد نشست.

افشارچی با بیان اینکه طی دهه فجر در شهرستان زنجان ۱۵۷ پروژه عمرانی در ۷۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد گفت: کلنگ زنی ۳۸ پروژه در ۳۷ روستا انجام می‌شود و مجموع اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح ۱۰۴۰ میلیارد است.

رژیم کودک کش اسرائیل نمی‌تواند دلسوز ما باشد

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجا ن نیز در ادامه با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر هدف دشمنان تکه‌تکه کردن ایران بود گفت: دشمنان برای اینکه بتوانند در کشور مشکل ایجاد کنند دست به هر اقدامی زدند و درصدد هستند کل دنیا را تبدیل به دهکده کنند.

خاتمی یادآور شد: آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل نمی‌توانند دلسوز ما باشد و ما باید دلسوز خودمان باشیم و اجازه دست اندازی به دشمنان را نخواهیم داد.

تحویل ماشین‌آلات به‌صورت اقساطی به دهداری‌ها

وجیه الله بیگدلی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان در ادامه گفت: امسال بیش از ۴۹۸ میلیارد تومان به دهیاری پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با چند سال گذشته چهار برابر افزایش داشته است.

وی گفت: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت و ۳۰۰ کیلومتر جدول همچنین ۴۰ هزار سنگ فرش متر مربع طی سال جاری انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه چهار دستگاه ماشین آلات طی سال گذشته و امسال نیز ۲۴ دستگاه خریداری و تحویل دهیاری‌ها شده است، افزود: امسال در هفته دولت و دهه فجر ۴۰ دستگاه ماشین آلات اعم از نیسان، تراکتور و کامیون حمل مکانیزه زباله از محل پست بانک تامین اعتبار و به صورت اقساطی تحویل دهیاری‌ها خواهد شد.

کد خبر 638783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.