اقتدار ایران را مدیون رشادت های شهدا هستیم

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آرامش و اقتدار ایران را مدیون رشادت های شهدا هستیم، گفت: خانواده های شهدا نور چشم جامعه ما هستند.

به گزارش ایمنا، رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز _شنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ در دیدار با خانواده شهیدان خلیلی مقدم و صفری در رستم‌آباد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در این دیدار، خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نور چشم همه مردم در جامعه دانست و افزود: شهدای گرانقدر از افتخارات ما و متعلق به همه مردم ایران و گیلان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه شهدا با بذل جان و شهادت شان عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند، تصریح کرد: مادر شهیدی که برای فرزندش زحمت و رنج کشیده تا این عزیزان را تحویل جامعه دهد باید تکریم شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز افتخارمان این است در کشوری زندگی می‌کنیم که خیابان‌هایمان مزین به نام شهدا است، اضافه کرد: محتاج دعای خانواده‌های شهدا هستیم زیرا فرزندان شهیدشان هم در چنین روزی مهمان امیرالمومنین علی (ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آرامش و اقتدار ایران را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم، گفت: شهدا با نثار جان خود عزت و افتخار به همه آحاد جامعه ارزانی داشتند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هم همیشه ایام به یاد شهدا هستند و در جلسات مختلف از خانواده‌های شهدا و فرزندان شهدا یاد می‌کنند، اظهار کرد: خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت بوده و ملت هر چه دارند از شهدا و خانواده‌های آنان است که ما نیز در همه این دیدارها سلام رهبر معظم انقلاب را به خانواده‌های شهدا ابلاغ می‌کنیم.

منبع: مهر
کد خبر 638782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.