برترین پاسورهای لیگ‌برتر تا پایان هفته هجدهم/ کسی روی دست ریکاردو آلوز نمی‌آید

ریکاردو آلوز تا پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ۱۰ پاس‌گل و اختلاف زیاد نسبت به رقبا در صدر جدول برترین پاسورها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، هجده هفته را پشت‌سر گذاشت و پس از انجام بازی‌های این هفته که روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته‌جاری برگزار شد، علاوه‌بر جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی و گلزنان، رتبه برترین پاسورهای لیگ‌برتر نیز دستخوش تغییرات شد، اما کماکان هیچ‌کس نزدیک ریکاردو آلوز نمی‌شود.

برترین پاسورهای لیگ‌برتر تا پایان هفته ۱۸:

۱. ریکاردو آلوز (تراکتور)؛ ۱۰ پاس‌گل

۲. مهدی ترابی (پرسپولیس)؛ ۵ پاس‌گل

۳. فرشاد احمدزاده (سپاهان)؛ ۴ پاس‌گل

۴. رامین رضائیان (سپاهان)؛ ۴ پاس‌گل

۵. ایوب کلانتری (نساجی)؛ ۴ پاس‌گل

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر در شرایطی به پایان رسید که ریکاردو آلوز باز هم یک پاس‌گل دیگر داد و آمار پاس‌گل‌های خود را به عدد ۱۰ رساند؛ این در شرایطی است که ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتوری‌ها فقط ۱۵ بازی نیاز داشت تا این آمار را ثبت کند. آلوز عاشق پاس‌گل‌دادن است و در بازی این هفته نیز دقیقه ۹۹ کاری که باید می‌کرد را انجام داد و تیمش نیز با ارسال وی، سه امتیاز مهم به‌دست آورد.

در رده دوم مهدی ترابی قرار گرفته که فقط نصف تعداد پاس‌گل‌های آلوز را آن‌هم در ۱۷ بازی ثبت کرده است؛ فرشاد احمدزاده و رامین رضائیان ستاره‌های سپاهان نیز به همراه ایوب کلانتری دیگر بازیکنانی هستند که چهار پاس‌گل داده‌اند، البته رضائیان پنج‌گل هم در لیگ‌برتر زده و بیشترین تأثیرگذاری را بین هم‌تیمی‌هایش داشته است. ایوب کلانتری نیز علاوه بر ارسال چهار پاس‌گل، با کسب پنالتی به تیمش برای گلزنی کمک زیادی کرده است.

کد خبر 638692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.