علی قلی‌زاده آماده بازی برای قاسم‌پاشا + عکس

علی قلی‌زاده، ملی‌پوش کشورمان پس از پیوستن به تیم فوتبال قاسم‌پاشا، برای نخستین‌بار در تمرینات این تیم ترکیه‌ای شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و مطرح‌شدن شایعات ریز و درشت در خصوص مقصد آینده علی قلی‌زاده ملی‌پوش کشورمان که چند فصل در شارلوآی بلژیک توپ می‌زد و حتی احتمال حضورش در لیگ‌برتر ایران نیز قوت گرفته بود، این ستاره چپ‌پا طی انتقالی رسمی به تیم فوتبال قاسم‌پاشا در سوپر لیگ ترکیه پیوست.

به‌دنبال این انتقال، باشگاه قاسم‌پاشای ترکیه نیز امروز تصاویری را از حضور علی قلی‌زاده در تمرین نوبت صبح این تیم منتشر کرد؛ علاوه بر قلی‌زاده، فابیانو دیگر خرید جدید قاسم‌پاشا نیز در این تمرین حضور داشت و به سایر بازیکنان معرفی شد.

علی قلی‌زاده آماده بازی برای قاسم‌پاشا + عکس

گفتنی است قاسم‌پاشا در بازی هفته آینده خود باید در ورزشگاه هاتای، به‌مصاف هاتای‌اسپور برود و باتوجه به شرایط فعلی، پیش‌بینی می‌شود علی قلی‌زاده پس از سه جلسه تمرین قاسم‌پاشا، دست‌کم برای دقایقی در ترکیب این تیم به‌میدان برود و نخستین بازی خود را برای قاسم‌پاشا در سوپرلیگ ترکیه به انجام برساند.

تیم فوتبال قاسم‌پاشا باید پس از برگزاری بازی مقابل هاتای‌اسپور، در دومین بازی پیش‌رویش در ورزشگاه «رجب طیب اردوغان» باید در برابر آنتالیا اسپور بازی کند و بدین ترتیب علی قلی‌زاده می‌تواند در ورزشگاه اختصاصی این تیم مقابل هواداران قاسم‌پاشا به‌میدان برود.

کد خبر 638684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.