نیروی واقعی سپاه در روز واقعه سبب تحیر و شکست دشمن خواهد شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت جسارت دشمن، نیروی واقعی سپاه در میدان و روز واقعه دیدنی خواهد بود تا سبب تحیر، توقف و شکست آنها شود.

به گزارش ایمنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری امروز _ جمعه چهاردهم بهمن_ در یادواره ۳۱۳ شهید والامقام شهرستان کردکوی استان گلستان، اظهار کرد: در حماسه بزرگ ملی «دفاع مقدس» گنج‌های نهفته‌ای مانند شهید ابراهیم هادی و بقیه شهدای دیگر وجود دارد که هر چه از آن اقیانوس بی کران ایثار و شهادت، مرواریدهای درخشان کشف و استفاده کنیم، تمام شدنی نیست و عمق زندگی شهدا آنقدر بهره‌های فراوان مادی و معنوی در پی دارد که اگر کسی مشغول آن شد، همواره رشد و تعالی می‌یابد.

وی افزود: طبق آیه شریفه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» «هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند»؛ بنابراین شهدا زنده‌اند و برای ما دعا می‌کنند. این باور ما‬ است، چراکه در عملیات‌های مختلف، نقش مؤثر شهدا را در کنار خود حس می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دوران دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه تمام نشدنی و اصیل انقلاب اسلامی نام برد و با بر شمردن درس‌هایی از زندگی شهدا مانند ایثار، فداکاری، مقاومت، شجاعت، شهامت، رشادت، مردم دوستی، مردم داری، گره‌گشایی از مشکلات، ولایتمداری، اهتمام به رعایت حدود شرعی و اقامه نماز اول وقت، خاطرنشان کرد: شهدا جزو سرمایه‌های حیاتی ملت قهرمان و نظام اسلامی بوده و هستند، آنها همه درس‌های فضائل اخلاقی را با نمره عالی گذرانده‌اند و برای همه ما الگو هستند.

سردار تنگسیری وظیفه همه را خوب یاد گرفتن و تمرین کردن راه شهدا دانست و تاکید کرد: این روش موجب می‌شود تا روحیه امیدبخشی، کار جهادی و انقلابی به عنوان یک ارزش در جامعه اسلامی ایران ماندگار و فراگیر شود.

وی اضافه کرد: تثبیت دلاوری، فداکاری، جانبازی و شجاعت شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعدی با برگزاری یادواره شهدا امکان‌پذیر است و باید استمرار داشته باشد.

فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا از جنس جاودانگی و حیات ابدی هستند، گفت: شهادت یک اتفاق نیست، بلکه یک انتخاب، یک گزینش الهی و یک نوع معامله پر سود است که البته باید شهید باشیم تا شهید شویم.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه با توکل به خدا و توسل به ائمه (ع)، از هیچ دشمن و ابرقدرتی، ترس و واهمه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: در دفاع مقدس از شهدا یاد گرفته‌ایم که تنها به قدرت لایزال الهی تکیه و توکل داشته باشیم. ما به هیچ ابرقدرتی متکی نیستیم، با این حال بهترین تجهیزات و ادوات نظامی را در اختیار داریم.

وی با اشاره به قدرت دقیق موشک‌های کروز نیروی دریایی سپاه، افزود: سپاه شناورهای تندرو، پهپادهای پیشرفته با ظرفیت‌های فنی بسیار بالا را تولید می‌کند که بنا بر ملاحظات خاص در حال حاضر نمی‌توانیم ویژگی‌ها و توانمندی‌های کامل آنها را اعلام کنیم، اما مردم بزرگ ایران اسلامی بدانید، قدرت واقعی رزمندگان سپاه اسلام در میدان و روز واقعه دیدنی است و در صورت جسارت دشمن، خواهید دید چگونه متحیر، متوقف و در هم شکسته خواهند شد.

فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران با بیان اینکه زمان تجاوزگری آمریکا در ایران گذشته است، گفت: زمانی بود که برابر این متجاوز نمی‌توانستیم برخورد کنیم، اما امروز دیگر آمریکا جرأت ندارد برای ما تعیین تکلیف کند.

سردار تنگسیری تاکید کرد: در حوادث اخیر شاهد بودیم که اغتشاشگران به دولت و مشکلات موجود کاری نداشتند، بلکه تنها دو رکن سپاه و ولایت را هدف قرار دادند، اما ملت بصیر ایران نگذاشتند و نخواهند گذاشت، ولایت تنها بماند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که در مسیر مکتب ولایت و حاج قاسم هستیم، هیچ احدی به کشور ضربه وارد نخواهد کرد، اظهار کرد: خداوند هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد کفار بر مسلمانان تسلط پیدا کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 638667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.