مسی بهتر است یا رونالدو؛ دیوید بکام پاسخ می‌دهد!

دیوید بکام، لیونل مسی را به جای کریستیانو رونالدو، به عنوان بازیکنی که بیشتر دوست دارد بازی‌هایش را تماشا کند، انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که اکنون یکی از مالکان تیم MLS اینتر میامی است، سال ۲۰۰۳ با توجه به انتقال به رئال مادرید، پیراهن منچستریونایتد را در سال ۲۰۰۳، به فوق ستاره پرتغالی منتقل کرد. بکام همیشه از رونالدو با محبت صحبت کرده است، اما این برنده هفت بار توپ طلا و اکنون برنده جام جهانی، یعنی لیونل مسی است که بیشترین لذت را به وینگر سابق شیاطین سرخ منتقل می‌کند.

بکام به ESPN آرژانتین در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن را بیشتر تحسین می‌کند، گفت: انتخاب من مسی است. من لئو را به دلایل مختلف دوست دارم. من او را دوست دارم، زیرا او پدر بزرگی است. من او را دوست دارم زیرا او یک شخصیت بزرگ است، اما من فکر می‌کنم چیزی که همه در مورد او دوست دارند، نحوه بازی لئو است. مسی با اشتیاق فوتبال را انجام می‌دهد و من فکر می‌کنم در جام جهانی قطر نحوه بازی او برای تیمش، برای کشورش و قهرمانی در جام جهانی لحظه‌ای باورنکردنی برای او بود و من عاشق تماشای بازیکنانی مثل او هستم."

مسی الهام‌بخش آرژانتین برای افتخار آفرینی در قطر ۲۰۲۲ بود و این اتفاق، به او اجازه داد تا مجموعه مدال‌های قابل توجه خود را تکمیل کند و این بازیکن ۳۵ ساله اکنون به این نکته اشاره کرده که می‌تواند دوران بازی‌های ملی خود را تا جام‌جهانی ۲۰۲۶ که به طور مشترک توسط ایالات متحده، کانادا و مکزیک میزبانی خواهد شد، ادامه دهد.

بکام امیدوار است که مسی برای سال‌های بیشتری بازی کند، در حالی که همین موضوع را می‌توان در مورد رونالدو نیز گفت که اکنون در عربستان با النصر در ۳۷ سالگی به سر می‌برد، اما نشانه‌ای از افت کیفیت نشان نمی‌دهد و می‌تواند حتی تا بعد از تولد ۴۰ سالگی خود، در بالاترین سطح باقی بماند.

کد خبر 638665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.