هیچ کس انتظار این حرکت را از مورایس نداشت!+عکس

سرمربی سپاهان در بازی با گل گهر یک سوپرایز ویژه در ترکیب خود داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر سپاهان اصفهان در یک دیدار جذاب و دیدنی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم پر مهره گل‌گهر سیرجان رفت و موفق شد تیم ژنرال را با نتیجه چهار بر یک از پیش رو بردارد.

طلایی پوشان در شرایطی موفق شدند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارند که علی‌رغم پیروزی دو بر صفر در نیمه اول، ۴۵ دقیقه دوم بازی را به دلیل اخراج امید نورافکن با یک یار کمتر برابر حریف سر و پا حمله خود پشت سر گذاشتند و در این نیمه نیز با زدن دو گل موفق شدند حریف سیرجانی را از پیش رو بردارند.

نکته قابل تامل در خصوص ترکیب تیم سپاهان این است که مورایس با یک تغییر عجیب و غریب به مصاف تیم امیر قلعه نویی رفت، سرمربی طلایی پوشان برای چیدمان اصلی تیم خود مانوئل فرناندز را در پست هافبک و به جای نورافکت بازی داد. در واقع حضور در کمربند میانی زمین وظیفه اصلی مانوئل فرناندز است اما فرناندز عملکرد مطلوبی در این پست از خود به جا گذاشت و در تمامی حملات سپاهان مقابل گل‌گهر نقش موثر و فعالی را ایفا کرد.

به طور کلی می‌توان گفت قرار دادن فرناندز در این پست یک حرکت جالب توجه از سوی سرمربی طلایی پوشان بود که کمتر کسی انتظار چنین تغییر پر ریسکی را برابر یک حریف پر مهره از مورایس داشت، اما این سرمربی نشان داد برنامه‌های ویژه او تماماً با حساب و کتاب است و به احتمال فراوان باید باز هم شاهد چنین تصمیماتی از سوی او باشیم.

هیج کس انتظار این حرکت را از مورایس نداشت!+عکس

کد خبر 638561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.