مغانلو رکوردها را جابه‌جا کرد!+عکس

مهاجم طلایی پوشان برای کسب عنوان آقای گل لیگ برتر انگیزه فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تمامی هواداران سپاهان چشم انتظار رونمایی از یک مهاجم خارجی بودند تا همانند فصل گذشته شاهد موقعیت سوزی‌های فراوان نباشند اما در عین ناباوری در بین خریدهای نقل و انتقالاتی مورایس خبری از مهاجم شش دانگ و نام آشنا نبود و این سرمربی ترجیح داد با قرار دادن شهریار مغانلو در نوک خط حمله طلایی پوشان به مصاف رقبای خود برود و تنها با خرید عیسی مرادی از لیگ‌های پایین‌تر یک رقیب برای این مهاجم در نظر گرفت.

شهریار مغانلو در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و تا پیش از هفته سیزدهم مسابقات یکی از مهاجمان ناکام لیگ برتر به شمار می‌رفت و همین موضوع باعث شده بود هواداران سپاهان با انتقاد از این بازیکن چشم انتظار نقل و انتقالات زمستانی باشند تا بلکه مورایس یک مهاجم خارجی را به جمع شاگردان خود اضافه کند اما سرمربی پرتغالی طلایی پوشان در تمامی کنفرانس‌های مطبوعاتی خود با جدیت تمام از مغانلو حمایت می‌کرد و معتقد بود او می‌تواند یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر باشد.

در هر حال شهریار مغانلو پاسخ این اعتماد مورایس را در چند هفته اخیر به خوبی داد و در هشت بازی گذشته سپاهان موفق شد چهار گل و دو پاس گل را به ثبت برساند و به طور ناگهانی خود را به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر برساند.

مغانلو در شرایطی موفق شد آقای گل لیگ برتر باشد که تا هفته سیزدهم تنها دو گل به ثمر رسانده بود و کمتر کسی گمان می‌کرد او بتواند در کنار بازیکنانی همچون محمد عباس زاده در کورس آقای گلی بتازد.

بنابراین می‌توان گفت این مهاجم‌طلایی پوشان زیر نظر مورایس توانمندی‌های خود را پیدا کرده و در روزهایی که تیم اصفهانی لحظات شیرینی را تجربه می‌کند موفق شده تاثیر گذاری خود در خط حمله سپاهان را به تمامی اهالی فوتبال ثابت کند.

مغانلو رکوردها را جابه‌جا کرد!+عکس

کد خبر 638560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.