نادر محمدی، تنها راه‌حل تارتار برای گل‌زنی که دیگر جوابگو نیست + فیلم

نادر محمدی برای ذوب‌آهن به زمین رفت تا دروازه مس رفسنجان توسط گاندوها روی پرتاب‌های اوت باز شود؛ اما این تاکتیک مخصوص تارتار جواب نداد و بازی بدون گل تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان امروز _ پنجشنبه سیزدهم بهمن _ در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای مس برابر هم صف‌آرایی کردند و در پایان، بدون اینکه گلی از خط دروازه‌ها عبور کند، هر دو تیم به یک امتیاز قناعت کردند.

در این دیدار، مس رفسنجان فرصت‌های به‌مراتب بیشتری نسبت‌به ذوب‌آهن داشت، اما در ضربات آخر دچار بدشانسی شدند و نتوانستند دروازه حریف را در خانه باز کنند؛ اما مهدی تارتار که تیمش را امروز بدون مهاجم هدف به زمین فرستاده بود موفق به پیاده کردن تفکرات خود نشد و زمانی هم که دید نمی‌تواند با این بازیکنان و بدون مهاجم مرکزی به دروازه مس برسد، نادر محمدی را دقیقه ۶۷ به‌جای حامد نورمحمدی به زمین فرستاد تا بلکه با تاکتیک مخصوصش ذوب‌آهن را به گل برساند.

اما این سبک هم راه به جایی نبرد و ذوب‌آهن که حتی زور خلق موقعیت روی دروازه میزبان را هم نداشت برای ششمین هفته متوالی دستش از رسیدن به برد کوتاه ماند و با کسب دهمین تساوی به اصفهان برگشت.

کد خبر 638504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.