کسانی که قرآن کریم آتش زدند، تنبیه خواهند شد/از سرنوشت سلمان رشدی عبرت بگیرید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز - پنجشنبه، سیزدهم بمهن‌ماه- در آئین پایانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد اظهار کرد: نور و درخشندگی قرآن چنان باشکوه و برای دشمنان کور کننده است که آنان تاب تحمل جسم قرآن را هم ندارند و به قرآن اهانت و جسارت می‌کنند.

وی ادامه داد: به کسانی که قرآن را آتش زدند می‌گوئیم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد. از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر ده‌ها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما امروز حافظان اسلام، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم، گفت: شهدا و خانواده آنها چراغ راه ما هستند، باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می‌کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می‌آموزیم.

وی جوانان را در معرض توطئه‌های سنگین دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند دین‌گریزی را در میان جوانان رواج دهد و به جای آن شخصیت بی هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.

سپاه حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام

سرلشکر سلامی سپاه پاسداران را حافظ نظام و انقلاب اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: این نهاد منادی عدالت و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده است، اگر سپاه نبود نمی‌توانستیم از عظمت و ارزشهای والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی افزود: اصرار بسیاری از کافران آن است که حرام و حلال خدا را جابه‌جا کنند، این خصلت منافقین است که به منکر امر و از معروف نهی کنند، اراده آنان بر این است که می‌خواهند نور خدا را با کلامشان خاموش کنند اما خداوند نور خویش را تعالی می بخشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه حق مردمانی هستند که می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام را جاری و یاد خدا را در دل‌ها زنده می‌کنند، از پاکیزگان، مطهر و پاک کننده هستند.

وی سپاهیان را مردانی پاک توصیف کرد که خداوند آنان را دوست دارد و تاکید کرد: خانه‌های آنان دروازه‌هایی برای بهشت است، چون نه تنها قرآن را در خانه می‌خوانند و آن را حفظ می‌کنند و کلماتش را به خاطر می‌سپارند، بلکه خود تجلی نطق قرآنی می‌شوند.

سردار سلامی هدف انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را خواندن احکام خدا برای مردم عنوان کرد و گفت: این در حالی است که دین گریزان می‌خواستند فرهنگ و ارزشهای مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند که هنوز این جبهه جنگ جدی است، این انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت.

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب از سه شنبه هفته جاری با حضور یک هزار و ۳۶۷ شرکت کننده در مشهد آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

منبع ایرنا

کد خبر 638500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.